Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy wznawianiu nieopłaconej oferty poja mi sie na czerwono taki komunikat :
Cannot remove stock for non-draft offer - o co chodzi?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ to samo miałem przy wznowieniu , zmieniłem ilość oferowanych sztuk i poszło , a potem skorygowałem ilość .
Dzięki, zadziałało 🙂
Dzięki, Twoja pomoc najlepsza i skuteczna😅
@pw-mobilis Możesz przesłać zrzut ekranu z widokiem tego komunikatu i wskazać numer oferty, której dotyczy ten problem?
Zmieniłem ilość sztuk, wznowiło się a potem odytowałem i ponownie zmieniłem sztuki by się zgadzała za poradą @mdrogeria także już zrzutu nie zrobię a le dzięki za zainteresowanie.
mnie nie zadziałało !!!! nie wiem co jest
@JARLAND1 wznawiałem 2 oferty i poszło po podniesieniu ilości sztuk o 1
@nat_not ja też nie zrobię zrzutu bo nie mam ofert do wznowienia , ale zauważyłem jedną nieprawidłowość . Wyprzedana oferta , a podczas wznowienia pokazuje ilość sztuk 1 / jeden / zamiast 0 / zero / , to może być przyczyna - nie zaktualizowały się dane ilościowe w momencie wyprzedaży oferty
@JARLAND1 Czy możesz przesłać jeszcze zrzut z widokiem komunikatu?
u mnie to samo
kolejne ulepszenie allegro
Mamy to samo. Kontakt poprzez formularz zaowocował złotymi radami:
wyczyść pliki cookies, zmień przeglądarkę...
Skorzystałem z porady odnośnie zmiany liczbo dostępnych sztuk.
Zadziałało i oferty udało się wznowić niestety podczas edycji ilości dostępnych sztuk mimo tego, że system udaje, że coś robi i wyświetla potwierdzenie wykonania operacji to w ofertach nie zmienia się ilość dostępnych sztuk 😕
W ofercie powinno być 1, a teraz mam 2 lub 5 😕
Również mamy ten sam problem. Zgłoszenie już wysłano do allegro i udzielono nam podobne rady, jednak one nie działają. Na początku udało nam się nawiązać kontakt z konsultantem przez chat, napisał, że u niego o dziwo też pojawia się ten sam błąd, ale skierował problem dalej i na poradach o czyszczeniu plików się skończyło.
@pw-mobilis @domoweinspiracje @Puzonix @JARLAND1 @RED Przekazałam Wasze zgłoszenia do zespołu technicznego. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@pw-mobilis @JARLAND1 @domoweinspiracje @Puzonix @RED Dostałam potwierdzenie, że trwają prace nad ustaleniem i wyeliminowaniem przyczyny tych nieprawidłowości.
Przepraszamy za utrudnienia.