Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił u nas golarkę męską Philipsa s5420 użył ja i stwierdził że nie działa tak jak powinna. Co w przypadku gdy odmówimy zwrotu a klient wystawi nam negatywny komentarz czy jest jakaś szansa na anulowani. Według regulaminu towar z działu higieny osobistej nie podlega zwrotowi.
@filipg7 To nie jest ZWROT bez podania przyczyny. To jest reklamacja - reklamację trzeba rozpatrzyć i uznać lub odrzucić, jeżeli jest bezzasadna. Gdyby nawet był to ZWROT, golarka niekoniecznie jest wyłączona ze zwrotów. Tak samo można by było wyłączać czapki, okulary itp, bo klient przymierzył i włos tam może być.
@filipg7 Negatyw - nic nie zrobisz. Reklamację musisz rozpatrzyć. Cała golarka pod to nie podpada, ale nie wiem jak ostrza bo to jest higiena...