Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
co zrobić kiedy kupujący podała zły numer telefonu - nie chce się wygenerować etykieta, po próbie dzwonienia na ten numer mamy "nie ma takiego numeru". Kontaktowaliśmy się na maila jednak bez odzewu.
Zegar czasu wysyłki tyka, ale wysłać się nie da.
Przesyłka jest pobraniowa więc pieniędzy nie ma co zwracać, tylko pytanie czy po anulowaniu zamówienia jest szansa na zwrot prowizji ponieważ skoro nie ma kontaktu z kupującym od 5 dni to raczej nie potwierdzi że transakcja nie doszła do skutku.
Tak, jest szansa na zwrot prowizji, o ile dane do wysyłki są nieprawidłowe. Jeśli Allegro odmówi zwrotu, złożysz odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
@sushi-shop_pl Nie wysyłaj, wezwij kupującego do korekty z informacją o wstrzymaniu do tego czasu wysyłki i powiadom o zaistniałej sytuacji allegro. Może to być "lipne" zamówienie kogoś złośliwego czy też konkurencji
Jak to formalnie rozwiązać? są na to jakieś specjalne narzędzia czy po prostu wiadomości?
@sushi-shop_pl możliwe wiadomości pod wskazany kontakt przez kupującego jak i do allegro tu wybierz odpowiedni dział: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i opisz imk sytuacje podając nr transakcji i login kupującego
Dziękuję bardzo, tak zrobię.