Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam grupę i proszę o pomoc
wczoraj klient kupił towar po czym anulował płatność ,w tym samym momencie ktoś inny kupil ten sam towar na innej stronie. Więc ja anulowałam zamówienie.W dalszym ciągu mam do zapłaty na Allegro prowize za sprzedaż.
POMOCY bo jestem tu nowa i jeszcze tego nie ogarniam🙄
@MAXXL-BUTIK jeśli masz 1 szt. wystawianie tego samego produktu w róznych kanałach jest proszeniem się o kłopoty , jazda zacznie się jak pierwszy klient zapłaci i otrzymasz środki z 2 transakcji .
@MAXXL-BUTIK Jeśli kupujący z Allegro anulował płatność, nie oznacza to, że zrezygnował z zamówienia. Mógł ją ponownić.
Zwrot prowizji możesz uzyskać, jeżeli do finalizacji transakcji nie doszło bez Twojej winy. Niestety z tego, co piszesz, wynika, że było inaczej.
@MAXXL-BUTIK to lepiej czym prędzej kontaktuj się z kupującym z allegro i postaraj się wyjaśnić, że towaru fizycznie już nie masz bo....
Mozie trafisz na wyrozumiałego człowieka.