anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeśli paczkomat nie zarejestrował nadanej paczki?

MULTI-BRANDS
#7 Wielbiciel#

Nadałem przesyłkę w paczkomacie, ale paczkomat jej nie zarejestrował. Sytuacja miała miejsce trzykrotnie. Za pierwszym razem inpost odnalazł paczkę po 2 tygodniach, za drugim razem pani, która odbierała swoją paczkę odnalazła moją i zadzwoniła na mój numer, żeby ją zwrócić. Teraz natomiast inpost odpisal na moją reklamację, że nie mają podstaw do uznania reklamacji. Co robić????

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

xyz96
#21 Demiurg#

Dlaczego nie mają podstaw? Paczka nadana i zaginęła? Możesz udowodnić nadanie? Odwołuj się od odrzuconej reklamacji do skutku.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Z InPost to jest "śliski temat". Oczywiście rób tak jak Ci pisze xyz96. I miej nadzieję. Tylko nie zdziw się, że w efekcie i tak będziesz "wydymany".

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost Do trzech razy sztuka?

@_HolaOla_ abyś z rana w poniedziałek "poleciała" po gościach odpowiedzialnych w Allegro za współpracę z inpostem 😎

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Zdarzyło mi się kilka razy, wówczas zgłaszałem na infolinię interwencję w sprawie przeszukania paczkomatu i zwykle znajdywali. Musiałbyś zgłosić to zaraz po niezarejestrowanym nadaniu.

oznacz moderatorów

Client:58025408
#12 Orędownik#

mi też tak się zdarzyło, należy wtedy zadzwonić do inpostu i powiedzieć gdzie jest przesyłka w którym paczkomacie i najlepiej w której skrytce to wtedy kurier ja wyjmie - infolinia przyjmuje takie sprawy. Jesli zdarza to się częściej to możesz reklamować przesyłki, bo niedoręczenie w planowanym terminie to odszkodowanie od inpostu - 2xkoszt etykiety

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@MULTI-BRANDS 

Informujemy, iż przysługuje Ci prawo do odwołania od wyniku reklamacji. Odwołania należy dokonać do 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji:

- pisemnie na adres: 

Sekcja Odwołań w Dziale Reklamacji
Wielicka 28A
30-552 Kraków

lub

- drogą elektroniczną do osoby rozpatrującej reklamację. 


W sytuacji, w której nadanie paczki nie rejestruje się w systemie, należy podjąć z nami pilny kontakt, najlepiej za pośrednictwem infolinii. Po pobraniu odpowiednich danych kierujemy zgłoszenie do oddziału, który podejmuje kroki wyjaśniające, m.in. przeszukanie Paczkomatu. 

oznacz moderatorów

przemekm001
#8 Zapaleniec#

Czy to normalna sytuacja, że paczkomat otwiera skrzynkę, a po zamknięciu skrytki nie rejestruje nadania? Definitywnie mamy tu jakąś lukę w systemie, którą Inpost powinien załatać. Właśnie miałem taki przypadek, w czasie gdy skanowałem przesyłkę (w tym samym czasie, jakaś pani otworzyła sobie skrzynkę telefonem). Bezsprzecznie jest to to błąd systemu Inpost, który powinien zostać naprawiony niezwłocznie. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, takie działania wprowadzają chaos!

oznacz moderatorów

Mariusz0084
#8 Zapaleniec#

Dziś, tj. 05.11 miałem podobną sytuację. Zeskanowałem paczkę, otworzyła się skrytka, włożyłem paczkę, zamknąłem skrytkę i w tym momencie zgasł wyświetlacz w paczkomacie i wyświetlił się komunikat "błąd krytyczny". Chwilę poczekałem, zgasło całkiem i zrobił się restart systemu. Po restarcie wyskoczył ekran główny i nie mogłem potwierdzić nadania, a paczka w skrytce. Lipa totalna, w systemie nadal widnieje jaki "w trakcie przygotowywania" Zgłoszenie na infolinię i co, czas oczekiwania na reakcję 48 godzin. A co będzie jak komuś w międzyczasie otworzy się skrytka z moją paczką??? Przecież w systemie skrytka na pewno widnieje jako wolna. Jest jeden plus tej sytuacji, bo akurat był przy tym kurier, który zawsze odbiera i dostarcza paczki do tego paczkomatu, ale jak się wyprze w razie czego, to nie udowodnię, że tam był. No i stres, bo paczka o wartości prawie 600 zł.

oznacz moderatorów