Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadałem przesyłkę w paczkomacie, ale paczkomat jej nie zarejestrował. Sytuacja miała miejsce trzykrotnie. Za pierwszym razem inpost odnalazł paczkę po 2 tygodniach, za drugim razem pani, która odbierała swoją paczkę odnalazła moją i zadzwoniła na mój numer, żeby ją zwrócić. Teraz natomiast inpost odpisal na moją reklamację, że nie mają podstaw do uznania reklamacji. Co robić????
Dlaczego nie mają podstaw? Paczka nadana i zaginęła? Możesz udowodnić nadanie? Odwołuj się od odrzuconej reklamacji do skutku.
Z InPost to jest "śliski temat". Oczywiście rób tak jak Ci pisze xyz96. I miej nadzieję. Tylko nie zdziw się, że w efekcie i tak będziesz "wydymany".
@InPost Do trzech razy sztuka?
@_HolaOla_ abyś z rana w poniedziałek "poleciała" po gościach odpowiedzialnych w Allegro za współpracę z inpostem 😎
Zdarzyło mi się kilka razy, wówczas zgłaszałem na infolinię interwencję w sprawie przeszukania paczkomatu i zwykle znajdywali. Musiałbyś zgłosić to zaraz po niezarejestrowanym nadaniu.
mi też tak się zdarzyło, należy wtedy zadzwonić do inpostu i powiedzieć gdzie jest przesyłka w którym paczkomacie i najlepiej w której skrytce to wtedy kurier ja wyjmie - infolinia przyjmuje takie sprawy. Jesli zdarza to się częściej to możesz reklamować przesyłki, bo niedoręczenie w planowanym terminie to odszkodowanie od inpostu - 2xkoszt etykiety
Informujemy, iż przysługuje Ci prawo do odwołania od wyniku reklamacji. Odwołania należy dokonać do 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji:
- pisemnie na adres:
Sekcja Odwołań w Dziale Reklamacji
Wielicka 28A
30-552 Kraków
lub
- drogą elektroniczną do osoby rozpatrującej reklamację.
W sytuacji, w której nadanie paczki nie rejestruje się w systemie, należy podjąć z nami pilny kontakt, najlepiej za pośrednictwem infolinii. Po pobraniu odpowiednich danych kierujemy zgłoszenie do oddziału, który podejmuje kroki wyjaśniające, m.in. przeszukanie Paczkomatu.