anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeśli paczkomat nie zarejestrował nadanej paczki?

MULTI-BRANDS
#7 Wielbiciel#

Nadałem przesyłkę w paczkomacie, ale paczkomat jej nie zarejestrował. Sytuacja miała miejsce trzykrotnie. Za pierwszym razem inpost odnalazł paczkę po 2 tygodniach, za drugim razem pani, która odbierała swoją paczkę odnalazła moją i zadzwoniła na mój numer, żeby ją zwrócić. Teraz natomiast inpost odpisal na moją reklamację, że nie mają podstaw do uznania reklamacji. Co robić????

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

Dlaczego nie mają podstaw? Paczka nadana i zaginęła? Możesz udowodnić nadanie? Odwołuj się od odrzuconej reklamacji do skutku.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Z InPost to jest "śliski temat". Oczywiście rób tak jak Ci pisze xyz96. I miej nadzieję. Tylko nie zdziw się, że w efekcie i tak będziesz "wydymany".

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost Do trzech razy sztuka?

@_HolaOla_ abyś z rana w poniedziałek "poleciała" po gościach odpowiedzialnych w Allegro za współpracę z inpostem 😎

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Zdarzyło mi się kilka razy, wówczas zgłaszałem na infolinię interwencję w sprawie przeszukania paczkomatu i zwykle znajdywali. Musiałbyś zgłosić to zaraz po niezarejestrowanym nadaniu.

oznacz moderatorów

Client:58025408
#12 Orędownik#

mi też tak się zdarzyło, należy wtedy zadzwonić do inpostu i powiedzieć gdzie jest przesyłka w którym paczkomacie i najlepiej w której skrytce to wtedy kurier ja wyjmie - infolinia przyjmuje takie sprawy. Jesli zdarza to się częściej to możesz reklamować przesyłki, bo niedoręczenie w planowanym terminie to odszkodowanie od inpostu - 2xkoszt etykiety

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@MULTI-BRANDS 

Informujemy, iż przysługuje Ci prawo do odwołania od wyniku reklamacji. Odwołania należy dokonać do 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji:

- pisemnie na adres: 

Sekcja Odwołań w Dziale Reklamacji
Wielicka 28A
30-552 Kraków

lub

- drogą elektroniczną do osoby rozpatrującej reklamację. 


W sytuacji, w której nadanie paczki nie rejestruje się w systemie, należy podjąć z nami pilny kontakt, najlepiej za pośrednictwem infolinii. Po pobraniu odpowiednich danych kierujemy zgłoszenie do oddziału, który podejmuje kroki wyjaśniające, m.in. przeszukanie Paczkomatu. 

oznacz moderatorów