Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadałem przesyłkę w paczkomacie, ale paczkomat jej nie zarejestrował. Sytuacja miała miejsce trzykrotnie. Za pierwszym razem inpost odnalazł paczkę po 2 tygodniach, za drugim razem pani, która odbierała swoją paczkę odnalazła moją i zadzwoniła na mój numer, żeby ją zwrócić. Teraz natomiast inpost odpisal na moją reklamację, że nie mają podstaw do uznania reklamacji. Co robić????
Dlaczego nie mają podstaw? Paczka nadana i zaginęła? Możesz udowodnić nadanie? Odwołuj się od odrzuconej reklamacji do skutku.
Z InPost to jest "śliski temat". Oczywiście rób tak jak Ci pisze xyz96. I miej nadzieję. Tylko nie zdziw się, że w efekcie i tak będziesz "wydymany".
@InPost Do trzech razy sztuka?
@_HolaOla_ abyś z rana w poniedziałek "poleciała" po gościach odpowiedzialnych w Allegro za współpracę z inpostem 😎
Zdarzyło mi się kilka razy, wówczas zgłaszałem na infolinię interwencję w sprawie przeszukania paczkomatu i zwykle znajdywali. Musiałbyś zgłosić to zaraz po niezarejestrowanym nadaniu.
mi też tak się zdarzyło, należy wtedy zadzwonić do inpostu i powiedzieć gdzie jest przesyłka w którym paczkomacie i najlepiej w której skrytce to wtedy kurier ja wyjmie - infolinia przyjmuje takie sprawy. Jesli zdarza to się częściej to możesz reklamować przesyłki, bo niedoręczenie w planowanym terminie to odszkodowanie od inpostu - 2xkoszt etykiety
Informujemy, iż przysługuje Ci prawo do odwołania od wyniku reklamacji. Odwołania należy dokonać do 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji:
- pisemnie na adres:
Sekcja Odwołań w Dziale Reklamacji
Wielicka 28A
30-552 Kraków
lub
- drogą elektroniczną do osoby rozpatrującej reklamację.
W sytuacji, w której nadanie paczki nie rejestruje się w systemie, należy podjąć z nami pilny kontakt, najlepiej za pośrednictwem infolinii. Po pobraniu odpowiednich danych kierujemy zgłoszenie do oddziału, który podejmuje kroki wyjaśniające, m.in. przeszukanie Paczkomatu.
Czy to normalna sytuacja, że paczkomat otwiera skrzynkę, a po zamknięciu skrytki nie rejestruje nadania? Definitywnie mamy tu jakąś lukę w systemie, którą Inpost powinien załatać. Właśnie miałem taki przypadek, w czasie gdy skanowałem przesyłkę (w tym samym czasie, jakaś pani otworzyła sobie skrzynkę telefonem). Bezsprzecznie jest to to błąd systemu Inpost, który powinien zostać naprawiony niezwłocznie.
Tak, takie działania wprowadzają chaos!
Dziś, tj. 05.11 miałem podobną sytuację. Zeskanowałem paczkę, otworzyła się skrytka, włożyłem paczkę, zamknąłem skrytkę i w tym momencie zgasł wyświetlacz w paczkomacie i wyświetlił się komunikat "błąd krytyczny". Chwilę poczekałem, zgasło całkiem i zrobił się restart systemu. Po restarcie wyskoczył ekran główny i nie mogłem potwierdzić nadania, a paczka w skrytce. Lipa totalna, w systemie nadal widnieje jaki "w trakcie przygotowywania" Zgłoszenie na infolinię i co, czas oczekiwania na reakcję 48 godzin. A co będzie jak komuś w międzyczasie otworzy się skrytka z moją paczką??? Przecież w systemie skrytka na pewno widnieje jako wolna. Jest jeden plus tej sytuacji, bo akurat był przy tym kurier, który zawsze odbiera i dostarcza paczki do tego paczkomatu, ale jak się wyprze w razie czego, to nie udowodnię, że tam był. No i stres, bo paczka o wartości prawie 600 zł.