anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić w przypadku brakującego przedmiotu w paczce u kupującego?

eenki92
#9 Pomysłodawca#

Ostatnio odnotowujemy więcej zgłoszeń od klientów, że czegoś brakuje w paczce, lub paczki są prostu rozwalone. Zaczynam podejrzewać, że InPost i DPD po prostu rozkrada zawartość paczek 😕 Czy odnotowaliście zwiększony problem u siebie?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

 co do DPD znam firmę ,ale powstrzymam się od wypowiedzi na jej temat . Inpost / to moje zdanie / idealny nie jest ,ale przez dłuuugi czas wspólpracy zginęła mi 1 / słownie jedna / paczka , uznana za zaginioną dostałem zwrot środków . Ingerencję w zawartość oczywiście miałem kilkakrotnie , ale tylko z przyczyny odklejenia etykiety ORAZ KONIECZNOŚCI WERYFIKACJI ZAWARTOŚCI i tu mocno chylę głowę NIC NIE ZGINĘŁO !!!

Może bardziej przykładaj się do pakowania 😁 . Dodam jeszcze ,że zdarza mi się zamówić przesyłkę Inpost i bywa ,że włos mi się jeży przy odbiorze jak widzę sposób pakowania . Nie chodzi tu o estetykę lecz sposób zabezpieczenia .

oznacz moderatorów

eenki92
#9 Pomysłodawca#

Ostatnio klient przesłał zdjęcie paczki stojąc przed paczkomatem. Po wyciągnięciu okazało się, że brakowało 3/4 rzeczy. Więc nie "bardziej przykładaj się do pakowania", tylko obsługa firm kurierskich leci na łeb. Przynajmniej w moim odczuciu.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

eenki92 osobiście nie miałem w przeciągu 10 lat współpracy z Inpost bezpodstawnej ingerencji w paczkę . Jak pisałem wcześniej odklejenie eytkiety wymusiło ten proces jednak bez skutków ubocznych poza ,,zrozumiałe,, wydłużeniem czasu dostawy ..

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Miałem w ciągu ostatniego miesiąca przesyłkę rozpakowaną ,dostarczoną przez kuriera .Osobiście zrobił bym mu raban za to ale nie było mnie w domu jak dzwonił i kazałem mu zostawić .Z przesyłki nic nie zginęło ,widocznie nie tego się ktoś spodziewał co do niej zaglądał ale fakt że sam kurier powinien dać znać że zostawia otwartą paczkę i czy na to się w ogóle zgadzam.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@eenki92  czy w związku z tymi sytuacjami składałeś reklamację u przewoźników? Można to zrobić za pośrednictwem formularzy (InPost i DPD).

oznacz moderatorów

eenki92
#9 Pomysłodawca#

Dzisiaj dwóch kolejnych klientów dzwoniło, że brak produktów w paczkach. W jednym brak ręcznika, w drugim 3 koszulek. Masakra, InPost zatrudnił ostatnio jakichś [edycja] czy o co chodzi 😕

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Wakacje ,pewnie zatrudnili trochę studentów by sobie dorobili.

oznacz moderatorów