Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupić rzecz, która niezwłocznie została wysłana, kurier dwa razy podjął próbę doręczenia paczki, za pierwszym razem klient był nieobecny, a za drugim razem odmówił przyjęcia. W ten sposob ponosimy koszt dostarczenia paczki i jej powrotu do Nas. Co w takiej sytuacji zrobić?
Co możesz zrobić zgłosić o zwrot prowizji a gościa dodać do listy gdzie nie będzie mógł już nic zamówić u ciebie 🙂
ps. Miałem na czasie taka samą sytuacje 🙂 Oczywiście, pisałem i przez allegro próbowałem skontaktować się telefonicznie zero odezwu.
https://www.legalniewsieci.pl/aktualnosci/konsument-nie-odbiera-przesylki-pobraniowej---co-robic#
a ze swojej strony polecam wyłączyć przesyłki "pobraniowe".