anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

coraz wiecej roszczeniowych klientow dzieciaków

MAMY ROZWIĄZANIE!
kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

1 dzien opoznienia i drama gotowa. Coraz wiecej takich dzieciakow tupajacych nozka bo oni kupili i im sie nalezy tu i teraz. kurier z orlenu, postanowil, ze nie przyjedzie i odbierze przesylke nastepnego dnia i takie oto kwiatki powstaja.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Przyjmuję udzieloną mi radę, aby nie kupować u Państwa kierując się terminem dostawy, ponieważ nie odpowiada on rzeczywistości, zastosuję się do niej w przyszłości. Dodam tylko, że od wielu lat kupuję dużo na Allegro (jestem inwalidą i ta forma zakupu to dla mnie wielka ulga). Po raz pierwszy zostałem tak potraktowany. Inni też popełniają błędy, ale starają się ja naprawiać. Zaproponowałem dwa rozwiązania, któe Państwo zignorowali. Zamiast tego, próbują Państwo przerzucić winę za zaistaniałą sytuację na mnie lub na kuriera. To jest żenujące. Od momentu zakupu do momentu dostarczenia przesyłki kurierowi minęło 28 godzin, Allego daje możliwość śledzenia przesyłki, więc ja to widzę. Wysłaliście przesyłkę w środę popołudniu, mając pełną świadomość, że powinna być w paczkomacie w środę.

Niemniej jednak w dalszym ciągu jestem gotowy wystawić Państwu pozytywną opinię i nie zawiadamiać Allegro o tym jak zostałem potraktowany, o ile rozwiążecie problem i przesyłka trafi w moje ręce. Przypominam: Będę w Warszawie w poniedziałek wieczorem. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
mdrogeria
#21 Demiurg#

@kolekcjonerstw zwykle klienci rozumieją jeśli odpowiadasz szybko i rzeczowo , tym razem trafił Ci się klient z najbardziej roszczeniowej grupy ....🤔

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#18 Luminarz#

To niestety bardziej wygląda na roszczeniowego staruszka. Też bywają. Większość z nich to najnormalniejsi klienci. Ale czasem jak się trafi zmiana, a oni od 20 lat wiedzą, że jest inaczej to mogiła xD A tu no niestety ciężko udowodnić swoje racje, chyba ze masz możliwość np wysłania mu zrzutu z datą zamówienia podjazdu:) Swoją drogą wysyłanie w razie jakiejkolwiek wątpliwości zrzutów ze wszystkiego jest jedyną szansą ograniczania tu problemów. Jakoś obrazki lepiej rozumieją...

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@kolekcjonerstw większość klientów nie ma pojęcia że czas dostawy  podany to NIE jest czas podany przez sprzedającego i jest to czas SZACUNKOWY. Podeślij mu link ze zdjęciem. Oraz zadeklarowanym przez Ciebie czasem WYSYŁKI ( bo jak rozumiem był dłuższy). Allegro wie o problemie ale celowo wprowadza w błąd.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@pinsplash nic nie zrobisz  ,to taki segment klienta  ,to samo dzieje się w stacjonarnych i nie są to przypadki odosobnione .

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@kolekcjonerstw Na takich jest jedna rada: odpowiadać grzecznie, przesadnie rzeczowo, no i  zwalać winę na Allegro 😎 (co zresztą nie będzie żadnym kłamstwem)

oznacz moderatorów
esquesklep
#8 Zapaleniec#

Z tą paczką stało się coś więcej czy zamiast w środę została doręczona w czwartek? Bo wygląda jednak jakby przesyłka bardziej zbłądziła.

Tak czy tak - czy to roszczeniowy klient to nie wiem, nie wiem jakich on tam rozwiązań oczekiwał, ale jeżeli zadeklarowałeś że przesyłka zostanie nadana we wtorek, a tak się nie stało, to jednak po czyjej stronie jest wina? Mi parę razy coś takiego się zdarzyło, ale jak zobaczyłem że kurier nie odebrał paczek to wysłałem zbiorczą wiadomość, że będzie opóźnienie i że przepraszamy - nie trafił mi się akurat nikt kto by marudził... jakby ktoś taki był to grzecznie i rzeczowo można tylko wyjaśnić i przeprosić, zasugerować między wierszami, że fizyki i czasu jeszcze nie umiemy naginać, cuda tylko w niedziele i nic z tym więcej się nie da zrobić.

oznacz moderatorów
kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

Miałem wiele przypadków opóźnień nie z mojej winy i normalni ludzie czekają i nie marudzą. W mojej okolicy jest remont mostu i zdarza się czasami że kurier poprostu nie podjedzie bo musiałby stać 2 godziny w korku. Jesteśmy dorosłymi ludźmi i przy każdych zamówieniach trzeba dać widełki czasowe 1=3 dni tak robią rozsądni ludzie, ale wszyscy wiemy jaki odsetek społeczeństwa ma IQ niżej niż 80 i to generuje problemy.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@kolekcjonerstw ale to nie klienta wina że udostępniasz kurierów którzy nie odbierają paczek na czas 😄 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

Zgadnij kto zmusił ostatnio sprzedawców do udostępniania ofert z Orlenu:-) a tak  w ogóle to twoja logika jest genialna. Przesyłka się spóźnia to trzeba dowalić sprzedawcy...geniusz.

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@kolekcjonerstw  w takich sytuacjach moim zdaniem... najlepije przeprosic i wyjasnić kupującemu że mimo nadania paczki kurier z niewiadomych przyczyn nie dojechał. Bez wspominania o czasach przewidywanych i winie allegro czy kuriera. 

Najlepiej nie szukac winnego tylko zapewnić że zrobimy wszystko aby jak najszybciej nadac przesyłke.

W 99% przypadków klienci rozumieją.

oznacz moderatorów
kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

Dobrze ze dodałeś w 99% przypadkach klient zrozumie. Śmiesznie się robi jak klient jest w tym 1%. Niektórzy powinni mieć bana na robienie zakupów w internecie.

oznacz moderatorów