Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Ja rozumiem sytuacje, że ktoś przez przypadek nie odbierze przesyłki za pobraniem - wtedy dodanie z miejsca do czarnej listy może być nieco krzywdzące dla kupującego, zwłaszcza honorowego, który pokryje koszty nieudanej dostawy.
Czy mam natomiast dać się okpić kupującemu, który w zamówieniu podał NIEPRAWIDŁOWY adres, NIEDOSTĘPNY telefon, na maila w ogóle nie zagląda a po tym wszystkim ma czelność wystawić NEGATYWA???
Zamówienie oczywiście za pobraniem, więc kupującemu wszystko jedno, że sprzedawca jest 16zł w plecy.
Czy na prawdę mamy znosić takich kupujących do 3 razy?
Czy na prawdę mamy znosić takich kupujących do 3 razy?
tak zmienili regulamin- dlaczego...?
próba pogodzenia ognia z wodą. Nie mozna uniemożliwiac zakupów nikomu. W ustawie nie ma nawet mowy o tych 3 razach. To twór allegro
niestety tak
wyłączyć pobrania. Bo to tu wygląda na zakup konkurencji
Pracownika serwisu proszę o zablokowanie konta Client:130284091
Klient w zamówieniu podał adres: ulica numer 9 / 3. Taki adres nie istnieje. Zadzwoniłem pod firmę znajdującą się pod adresem tej ulicy numer 9, i okazuje się, że nie jestem pierwszym sprzedającym, któremu ktoś wywinął żart zamawiając towar na ten adres.
Proszę więc o niezwłoczną weryfikację tego konta, jego historii zakupów oraz o podjęcie odpowiednich kroków względem niego.
Proszę też o usunięcie jego opinii - jest ona bezużyteczna dla innych kupujących.
@TrafficMarketing W sprawie usunięcia otrzymanego komentarza napisz proszę tutaj.
Zgłosiłam też do odpowiedniego zespołu prośbę o weryfikację konta klienta. Jeśli nieprawidłowości się potwierdzą, podejmiemy działania.
Jak poszła weryfikacja?
@TrafficMarketing konto jest zawieszone.
To teraz jeszcze proszę go pociągnąć do odpowiedzialności i zwrotu kosztów tych wszystkich przesyłek, które sobie zamówił.
Jakiś czas temu wróciło do mnie zamówienie również złożone na błędny adres, płatne oczywiście za pobraniem. Zero kontaktu z kupującym, konto widzę, że jest już zawieszone.
Dane, których użył do rejestracji konta należą do sklepu handlującego na allegro podobnym asortymentem. Skontaktowałem się z nimi i podobno to nie był odosobniony przypadek i od jakiegoś czasu dostają telefony w sprawie zamówień na ich firmę, których nie składali.
Czy zamierzacie coś zrobić, aby temu zapobiegać?