Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
[edycja] - bierze udział w aukcjach i nie opłaca zamówień. Po próbach kontaktu z mojej strony, kupujący oznajmił, że nie zapłaci. W takim razie, po co w ogóle bierze udział? W ten sposób sprzedawca narażony jest straty i towar, który będzie zalegał. Gdybym się z nim skontaktował, to jak ten baran czekałbym 30 dni, bo jemu się nie chce anulować zamówienia i poinformować sprzedającego, że jednak nie zapłaci.
Zachęcam do aktualizowania listy
[edycja] ewidentnie na czarną listę.
Bawi się licytacją i nie płaci blokując innych
[edycja] - bierze udział w aukcjach i nie opłaca zamówień. Po próbach kontaktu z mojej strony, kupujący oznajmił, że nie zapłaci. W takim razie, po co w ogóle bierze udział? W ten sposób sprzedawca narażony jest na straty i towar, który będzie zalegał. Gdybym się z nim nie skontaktował, to jak ten bara***n czekałbym 30 dni, bo jemu się nie chce anulować zamówienia i poinformować sprzedającego, że jednak nie zapłaci.
Allegro musi skrócić czas na zapłatę np. do 3 dni, karać za nieopłacone zamówienia i zwracać opłaty za promowanie, jeżeli kupujący nie zapłaci za produkt, który zamówił.
Zachęcam do aktualizowania listy
W swoich ustawieniach napisz np. na opłatę aukcji czekam 7 dni i po tym czasie będziesz mógł wystąpić o zwrot prowizji i będzie to zgodne z prawem.
Wątek jest zbędny, bo allegro ukrywa nicki.
W licytacjach czas na zapłatę to 30 dni - absurd
Jeżeli kupujący jednak rezygnuje z zakupu, to powinien poinformować sprzedającego albo po prostu anulować zamówienie w zakładce.
Absurd nie absurd, możesz zmienić ten termin i już. Wystawiając akceptujesz warunki i regulamin Allegro.
@LEW433 nie można zmienić terminu.
Kiedyś było lepiej na Allegro i nie dochodziło do takich absurdów. Jeżeli chodzi o licytacje, to nie opłaca się ich wystawiać z promowaniem, ponieważ jest duże ryzyko, że kupujący nie zapłaci, a nie ma zwrotów za promowanie. Na tym portalu trzeba się nastawić na sprzedaż długoterminową.
Oczywiście, że można zmienić termin 😉 Wystarczy w opisie aukcji napisać, że czekacie na opłatę powiedzmy 7 dni i po tym czasie zakup zostaje anulowany i tyle.
Allegro powinno karać solidnie zarówno właśnie takich kupujących-żartownisiów, jak i sprzedawców z wirtualnym towarem, czy niezadowolonych z wyniku licytacji, którzy to twierdzą, że ''nie wyślą i już''. Sposób na karanie? Bardzo prosty. Oni nic sobie nie robią z banów, weryfikacji czy ostrzeżeń. Drwią z tego. Najlepszym sposobem będzie kara finansowa poprzez obciążenie salda takiego gagatka o stosowną kwotę wg. odpowiedniego taryfikatora i po kłopocie. Nie zapłaci? Windykacja. Zaręczam Wam, że na prawdę spory procent oszustów, kombinatorów czy zwykłych złośliwców zniknie z pola widzenia.
@marcokeys @pisklak60 zwróćcie proszę uwagę, że aby kogoś dodać do Listy nieaktywnych kupujących sprzedający powinien mieć uzasadnioną przyczynę, a także może dodać tylko kupującego, który w ciągu ostatnich 180 dni zrobił u niego zakupy. Nie można ograniczać sprzedaży kupującemu, który z przyczyn losowych nie dokończyli zakupów. Rozumiem Wasze zdenerwowanie takimi sytuacjami i brakiem informacji od kupującego, ale w takiej sytuacji tworzenie wątków na forum jest bez sensu, ponieważ inni sprzedający nie mogą (i nie powinni) dodawać takich kupujących do swojej listy nieaktywnych kupujących.
Na zbyt dużo pozwalacie kupującym i dlatego dochodzi do takich sytuacji. Wprowadźcie możliwość oceniania kupujących sprzedającym i te cyrki się skończą. Serwis Allegro bardzo na tym zyska. Do tego, jeżeli kupujący w ciągu 3 dni nie zapłaci i nie poda uzasadnienia, to dostaje ostrzeżenie, a jak będzie notorycznie zamawiał i nie opłacał zamówień, to blok.
@marcokeys niestety przy zakupach na kup teraz dzieje się to samo, i nie są to losowe przypadki niemożności dokonania zapłaci, dziś tylko otrzymałam 12 wiadomości o anulowanie zakupu z powodu nie zapłacenia jak i zwrotu prowizji.
@la_nika uzasadnioną przyczyną może być fakt, że kupującego dokonał zakupu u innych Allegrowiczów i nie dokonywał zakupu więc mam uzasadnione obawy, że u mnie zrobi to samo i dodaję go do czarnej listy - w tym przypadku jest to uzasadniona przyczyna. @la_nika odbiegając od tematu, czy możesz mi proszę powiedzieć jak zmienić avatar na forum? bo szukałam i nie mogę tego nigdzie znaleść:(
@marcokeys asystent sprzedaży chyba oferuje globalną czarną listę tzn, Ty dodasz kogoś i ten ktoś automatycznie pojawia się u osób korzystających z AS na czarnej liście.
Trzeba mieć ileś tam punktów zebrane, co się przelicza na jakąś konkretną rangę, która to odblokowuje opcję ''dodaj z pliku'' czy jakoś tak. Wiem, bo też tego szukałem. Jeśli nie masz wystarczającej ilości punktów, pozostają te gotowce.
@cd-keye_pl tak, @toMCioPP ma rację awatar możesz zmienić na własną grafikę lub zdjęcie od 15 rangi (Ty w tej chwili masz 8).
@la_nikazapytam i zacytuję " Nie można ograniczać sprzedaży kupującemu, który z przyczyn losowych nie dokończyli zakupów. " Z przyczyn losowych czyli jakich?
Szedł zapłacić na Pocztę za zakupy trafił go piorun?
Płacił Blikiem i dostał ataku serca?
Co to jest przyczyna losowa u klienta, który wylicytował 75 aukcji, za nic nie zapłacił, loguje się codziennie na Allegro i nic sobie z tego nie robi?
Może przyczyna losowa nagły zanik pamięci i już nie pamięta, że wczoraj coś wylicytował?