Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Proszę o wyjaśnienie bo chyba czegoś nie rozumiem. Mam ustawiony czas wysyłki tego samego dnia do godziny granicznej na 6:00 rano. Wiem że to bardzo wcześnie, ale mój dzień pozwala mi na ewentualne spakowanie zamówienia tylko jeżeli wpłynie przed godziną 6 rano żeby wysłać je jeszcze tego samego dni. Jeżeli zamówienie wpłynie o 6:30 wysłane zostanie dopiero za 24h.
Kiedyś działało to dobrze, na zamówienia które wchodziły do godziny 6:00 miałem czas na wysłanie do 23:59 tego samego dnia i dobrze. A na każde zamówienie po 6:01 miałem czas do 23:59 następnego dnia.
Od jakiegoś czasu to zupełnie nie działa. Mimo deklarowanej godziny na 6:00 na zamówienia które wpływają o godzinie 12:00 też mam czas na wysłanie tylko tego samego dnia ! Kiedy ja fizycznie nie jestem w stanie tego zrobić.
Ogólnie bym to zignorował, ale od jakiegoś czasu mocno zaniża to moją jakość sprzedaży bo przez to notorycznie nie wysyłam paczek w "deklarowanym" terminie.....
O co tu chodzi ? Po co jest funkcja zaznaczenia sobie godzin granicznych skoro i tak zamówienia po godzinie granicznej mam wysyłać tego samego dnia... ???
Albo wyłączcie mi całkowicie tę miarę jakości bo jest dla mnie krzywdząca nie z mojej winy, albo trzymajcie się moich deklarowanych godzin na wysyłkę tego samego dnia, żebym miał szanse spełnić swoją deklaracje.
@Lagor_Sklep Przewidywany czas dostawy to nie tylko Twoja deklaracja wysyłki, ale również historia wcześniej realizowanych przez Ciebie zamówień oraz inne czynniki. Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje na ten temat. Nie mamy potwierdzenia błędów w działaniu algorytmu.
Jeśli masz kłopot z jakością sprzedaży, podaj przykładowe zamówienia.