Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Jaka jest szansa na dodanie nowej funkcji „poproś o pomoc allegro” w dyskusjach dla sprzedawców tak jak ma się to np. w **piiip**. Wiem, że kupującym musimy wysyłać czekoladki w podziękowaniu nawet za negatywne komentarze, ale to przyspieszyło by czasem zakończenie dyskusji. Do tego też chętnie proponuję opcję „założenie sprawy/dyskusji/etc.” z kupujących za np. Nieodebrane zamówienie pobraniowe czy przedpłacone bez zgłoszenia wcześniejszego zwrotu tak aby allegro pomagało egzekwować nam koszta od kupujących. Tak wiem.. marzenia ściętej głowy, ale może jednak?
A taka funkcja bardzo by się przydała.
Dla sprzedawcy: "poproś pracownika Allegro o udzielenie się w dyskusji".
Dla sprzedawcy jest ważne, żeby odpowiedział odpowiedzialny pracownik Allegro, a nie boot lub gotowiec. Na obecną chwilę sprzedawca musi pisać do Allegro przez formularz kontaktowy, żeby pracownik Allegro udzielił odpowiedzi w dyskusji.
Następna sprawa - to weekendy. Wszystkim sprzedawcom sugeruję rozwiązanie spraw w dyskusjach przed weekendem. Czyli do piątku po południu. Od tej chwili do niedzieli wieczorem - lepiej, żeby nikt nie otwierał dyskusji.
W tym czasie "odpowiadacze" w Allegro-dyskusjach (w/g moich doświadczeń) to są osoby typu: praktykanci, stażyści, osoby próbujące "się wykazać". W swoich decyzjach są ukierunkowani wyraźnie w stronę kupującego, jednocześnie naruszając regulamin Allegro i przepisy prawa.
A jak przyjdzie poniedziałek, zasiądą inne osoby, to i decyzje są inne, normalne, zgodne z prawem i regulaminem Allegro.
To może chociaż dodacie do dyskusji wyszukiwarkę klientów? @N_Nitka28