Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
nigdzie nie mogę znaleźć informacji, od której godziny i do której liczona jest w Jakości Sprzedaży odpowiedź na zapytania, a konkretnie jej czas?
Czy zależy do od deklarowanych przez nas godzin pracy, czy dla wszystkich jest to ta sama godzina - jaka?
Przykładowo, jeśli ktoś zadał pytanie o godz. 23:00, to czy czas odpowiedzi liczony jest od 23:00 czy od 8:00 albo 9:00 następnego dnia?
Jeśli ktoś zadał pytanie o godz. 8:00, a my pracujemy w godz. 9:30 - 17:30, to czy zawsze będziemy mieli "tyły" już na starcie z powodu innych godzin pracy?
Czas odpowiedzi to 24 godziny. Jeśli otrzymujesz pytanie o godzinie 23, masz czas na odpowiedź do 23 następnego dnia. W soboty, niedziele i inne dni wolne czas nie jest liczony.
@xyz96 Czyli odpowiedź o godzinie 7:00 rano na pytanie zadane o godz. 22:00, gdy nikt normalny zazwyczaj nie pracuje daje rezultat w postaci odpowiedzi po 9 godzinach?
Pytam o to w kontekście kryterium w Jakości Sprzedaży, które obniża punkty za dłuższy czas odpowiedzi.
@Totulo No chyba tak, Allegro nigdzie nie informuje o przerwach w naliczaniu czasu, poza dniami nieroboczymi.
@Totulo Cześć. Na udzielenie odpowiedzi na pytanie od kupujących są 24 godziny. Czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.
Jeśli ktoś zadał pytanie o 23:00, to na udzielenie odpowiedzi masz 24 godziny - czyli do 23:00 dnia następnego.
Dziękuję, ale nie o to jakby pytałem.
Pytałem o godzinę, OD KTÓREJ mierzony jest czas odpowiedzi (średni czas odpowiedzi w przypadku wielu zapytań). Skoro jest to kryterium w Jakości Sprzedaży i jest punktowane (np. za średnią odpowiedź w ciągu 0,5 godziny dostaje się punkty blisko maxa, a za odpowiedź w ciągu kilkunastu godzin punkty bliżej 0), to powinno być wyjaśnione, jak to liczycie?
Czy odpowiedź o godz. 8:00 na pytanie zadane o godz. 22:00 poprzedniego dnia da w rezultacie czas odpowiedzi równy 10 godzin?! Jeśli tak, to coś tu jest nie halo 🙂
@Totulo Tak, ten czas jest liczony od momentu pojawienia się wiadomości. Jeśli pytanie wpadnie o godzinie 22:00, a odpowiedź pojawi się o godzinie 8:00 - będzie to 10 godzin. Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów liczony jest za ostatnie 30 dni.
Zdaję sobie sprawę, że może być to stresujące. Natomiast szybka odpowiedź dla klienta jest niezwykle istotna. Do tej pory radzisz sobie świetnie, ponieważ w sekcji "Terminowe odpowiedzi na pytania klientów" Twój wynik jest najlepszy na Allegro.
@ko_alka Dziękuję, choć niestety martwi mnie to bardzo i szczerze uważam, że jest niesprawiedliwe.
Są sprzedawcy, jak ja, którzy mają mały i dobrze opisany w ofertach asortyment. W związku z tym pytania Kupujących zdarzają się im rzadko (nawet jedno lub zero w ciągu miesiąca). Powiedzmy, że pechowo dostaniemy pytanie o godz. 17:00. Odpowiadamy o 9:00 następnego dnia.
W rezultacie, jeśli dobrze liczę (średnia odpowiedź po 16 godzinach = 10 punktów) tracimy na tym kryterium aż 60 punktów Jakości Sprzedaży. To może kosztować status Super+, Super i każdy inny, a co za tym idzie - utratę benefitów z Centrum Zniżek, utratę statusu SuperSprzedawcy itp.
Cześć,
miałem podobny problem - pytanie ktoś zadał w nocy, odpowiedź napisałem rano i punkty poleciały niestety. Moim zdaniem czas jest liczony od poniedziałku do piątku przez 24 godziny.
Allegro wymaga abyśmy byli dostępni dla kupujących przez 24 godziny na dobę i to nie żart czy złośliwość z mojej strony - tak po prostu jest.
Pozdrawiam.