anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czas wysyłki a pokazywany czas na wysłanie.

pali2razy
#8 Zapaleniec

Boksujemy się z obsługą, tłumaczą się jakimiś predykcjami , że coś niepewne, ale jak wszystko będzie w terminie wysyłane to będzie dla nas SUPER. Tłumaczymy, że nie do końca wszystko działa tak jak należy i może mieć to wpływ na terminowość.

ZAMÓWIENIE NR 1

data sprzedaży:24 sty 2025, 17:52; rynek: allegro.pl - czas na wysłanie do pon., 27 sty 2025, 23:59

W 6 pozycjach w tym zamówieniu CZAS WYSYŁKI 2 dni

W 1 pozycji w tym zamówieniu CZAS WYSYŁKI 1 dzień

Wg nas czas na wysłanie powinien być do wtorku 28 stycznie 2025 do 23:59

I teraz najśmieszniejsze jak działa ten system

 

ZAMÓWIENIE NR 2

data sprzedaży:24 sty 2025, 15:19; rynek: allegro.pl - czas na wysłanie do wt., 28 sty 2025, 23:59

2 pozycje w zamówieniu z czasem wysyłki 2 dni.

 

Terminowość wysyłki nie opiera się na predykcji a na Pana deklaracji. Mając to na uwadze, jeśli trzyma się Pan terminów, które Pan zadeklarował w opcjach dostawy, będzie miał Pan wysoki wynik w terminowości. 

No to jak się ma to w zamówieniu nr 1. Takich przypadków jak policzyliśmy mamy 50% w jednym dniu. Poniedziałek  1 dzień, Wtorek 2 dzień - to dlaczego mamy poniedziałek. Trzymając się tych 2 dni w przypadku zamówienia nr1 we wtorek jest już opóźniona wysyłka.

Może coś źle interpretujemy. W obu przypadkach mamy 2 dni a raz system daje 1 a drugi raz 2. Już nie mamy koncepcji.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pali2razy  to, że kupujący nie rozumieją, co oznacza przewidywany czas, to mogę zrozumieć , ale jeśli sprzedający nie wie, że szacowany czas, do kiedy należy wysłać zamówienie, aby dotarło do kupującego w przewidywanym czasie dostawy, to tego nie mogę pojąć, przecież tam nie jest napisane, że musisz wysłać tego, czy tamtego dnia o godzinie tej i tej, to są tylko PRZEWIDYWANIA 

oznacz moderatorów

pali2razy
#8 Zapaleniec

Nie piszemy o przewidywanym czasie dostawy. Chodzi o CZAS NA WYSŁANIE !!!!

Dane dostawy

czas na wysłanie

do pon., 27 sty 2025, 23:59

przewidywany czas dostawy

wt., 28 sty 2025

oznacz moderatorów

pali2razy
#8 Zapaleniec

CZAS WYSYŁKI = 2 dni = Deklarowany czas na nadanie przesyłki, który został przez Ciebie ustawiony dla każdej oferty.

CZAS NA WYSŁANIE = Szacowany czas, do kiedy należy wysłać zamówienie, aby dotarło do kupującego w przewidywanym czasie dostawy.

To do jasnej ANIELKI dlaczego system pokazuje że masz czas na wysłanie 1 dzień od momentu złożenia zamówienia skoro w tym zamówieniu masz czas wysyłki 2 dni. W naszym przypadku to co oni wymyślili z AI i ta predykcja w 50% skraca nie wiadomo czemu formalny CZAS NA WYSŁANIE z 2 do 1 dnia. O to się boksujemy a nie o to kiedy będzie dostawa.

 

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#16 Inspirator

@pali2razy "Czas na wysłanie" nie jest niczym formalnym, ma jedynie charakter informacyjny. Ciebie obowiązuje czas zadeklarowany, i tylko on się liczy do statystyki terminowości. 

Trudno się jednak nie zgodzić z tym że wyświetlanie tego jest mylące nie tylko dla kupujących, ale i dla wielu sprzedawców 🐭

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pali2razy  jeszcze raz powtórzę  szacowany czas, do kiedy należy wysłać zamówienie, aby dotarło do kupującego w przewidywanym czasie dostawy, więc nikt Ci nie mówi, że czas na wysłanie

dopon., 27 sty 2025, 23:59, to jest jakiś przymus, to jest tylko informacja dla Ciebie, że jak wyślesz w tym terminie, to kupujący prawdopodobnie otrzyma przesyłkę w przewidywanym czasie dostawy 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @pali2razy. Czy w tej zakładce skorzystałeś z opcji ''wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja''?  
Możesz skorzystać z tej opcji, jeśli wysyłasz przesyłki szybciej niż deklarujesz i nie chcesz, aby system uwzględniał to w predykcji dostawy. Gdy klikniesz w tę opcję, to w Twoich ofertach z deklarowanym czasem wysyłki 2 i 3 dni, pokażemy przewidywany czas dostawy nie krótszy niż Twoja deklaracja wysyłki.

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BikeOutlet_pl
#12 Orędownik

abstrachując od tego, że trzeba to włączać co 10 dni, bo się samo dezaktywuje, to jeszcze aby zachować ciągłość, to trzeba to robić o północy. włączać nie co 7 dni, nie co 14 dni, ale co 10 dni, tak żeby sprzedawcy 'ułatwić' pamiętanie o włączeniu i żeby co 10 dni, za każdym razem wypadało to w inny dzień tygodnia.

zatem opcja ''wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja'' jest niemalże kompletnie bezużyteczna!

__________
Kto sprzedaje na Allegro nicniegro, ten się w cyrku nie śmieje
oznacz moderatorów

elektro-port
#8 Zapaleniec

Ten Wasz samowłączający się co 10 dni 'system', jakimś dziwnym trafem zawsze działa tylko w jedną stronę - czyli, informuje kupującego, że otrzyma paczkę wcześniej, niż zadeklarował sprzedający.  Wg jakości sprzedaży moje wysyłki w terminie to 68%, za co bombardujecie mnie minusowymi punktami, ale nie przeszkadza to Waszemu 'algorytmowi' twierdzić, że wysyłam paczki przed czasem. Oczywiście klienci mają pretensje do mnie, nie do Was. Stosujecie bardzo wątpliwe praktyki.

oznacz moderatorów

artcakedecor
#7 Wielbiciel

Niestety, muszę również przyznać rację w tym temacie nie ALLEGRO ale sprzedającym. Jestem sprzedającym i wykonujemy dekoracje po zamówieniu przez kupującego. Produkty z masy cukrowej, więc muszą wyschnąć. Ostatni było tak, że czas na wysłanie:2 dni to zamówienie złożone w piątek po południ - wysyłka środa. Zmieniliśmy więc czas na wysłanie na 1 dzień aby wysłać we wtorek, od poniedziałku musimy zmieniać na 2 dni, żeby zdążyć i wysłać odpowiedniej jakości produkt i żeby "przeżył" wysyłkę i traktowanie przez kurierów. Niestety ostanie zamówienie sobota ok 21:00 - czas na wysyłkę: poniedziałek. Gdzie jest ten 1 dzień? Myślałem zawsze że sobota i niedziela nie liczą się w ogóle, więc zamówienie należy traktować jak poniedziałkowe i wysyłka we wtorek. niestety walczę już z tym ciągle "ulepszanym" systemem od dwóch lat i nie można go rozgryźć. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pali2razy system gubi się jak w zamówieniu masz produkty z różnymi czasami wysyłki więc nie kombinuj i ustaw jeden przeciętny dla wszystkich ofert .

oznacz moderatorów

pali2razy
#8 Zapaleniec

Właśnie nie do końca. On się gubi nawet jak wszystkie produkty mają ten sam czas. Ja wiem co klient widzi, kiedy predykcja mu pokazuje dostawę jak to ona sobie wymyśliła na podstawie wysyłek itp statystyk. TYLKO żeby to poprawnie działało powinno być miliard danych a nie garstka. I sprawdziliśmy statystykę wysyłek z zeszytem. Co było 3 dni temu, zapisane i po 3 dniach ze sprawdzeniem kiedy miała być wysłana a kiedy została wysłana - ODBITA przez kuriera i to się nie spina właśnie o tą predykcję, która tak to wymyśla. Zawsze powiedzą, że u nich wszystko się spina, że nie ma błedu - JAK PODOBNO NIE BYŁO BLĘDÓW Z NADAWANIEM PRZESYŁEK NA POCZCIE w ostatnich 2 tygodniach. Rękę nawet sobie dadzą obciąć, czy komukolwiek powiedzieli, tak programiści tu zmaścili i błąd jest ewidentny po naszej stronie.

oznacz moderatorów

elektro-port
#8 Zapaleniec

Bzdura, nawet przy 1 produkcie wyświetlany klientowi czas dostawy jest rozbieżny z tym, który ustawiłem w aukcji. 

oznacz moderatorów