Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Boksujemy się z obsługą, tłumaczą się jakimiś predykcjami , że coś niepewne, ale jak wszystko będzie w terminie wysyłane to będzie dla nas SUPER. Tłumaczymy, że nie do końca wszystko działa tak jak należy i może mieć to wpływ na terminowość.
ZAMÓWIENIE NR 1
data sprzedaży:24 sty 2025, 17:52; rynek: allegro.pl - czas na wysłanie do pon., 27 sty 2025, 23:59
W 6 pozycjach w tym zamówieniu CZAS WYSYŁKI 2 dni
W 1 pozycji w tym zamówieniu CZAS WYSYŁKI 1 dzień
Wg nas czas na wysłanie powinien być do wtorku 28 stycznie 2025 do 23:59
I teraz najśmieszniejsze jak działa ten system
ZAMÓWIENIE NR 2
data sprzedaży:24 sty 2025, 15:19; rynek: allegro.pl - czas na wysłanie do wt., 28 sty 2025, 23:59
2 pozycje w zamówieniu z czasem wysyłki 2 dni.
Terminowość wysyłki nie opiera się na predykcji a na Pana deklaracji. Mając to na uwadze, jeśli trzyma się Pan terminów, które Pan zadeklarował w opcjach dostawy, będzie miał Pan wysoki wynik w terminowości.
No to jak się ma to w zamówieniu nr 1. Takich przypadków jak policzyliśmy mamy 50% w jednym dniu. Poniedziałek 1 dzień, Wtorek 2 dzień - to dlaczego mamy poniedziałek. Trzymając się tych 2 dni w przypadku zamówienia nr1 we wtorek jest już opóźniona wysyłka.
Może coś źle interpretujemy. W obu przypadkach mamy 2 dni a raz system daje 1 a drugi raz 2. Już nie mamy koncepcji.
@pali2razy to, że kupujący nie rozumieją, co oznacza przewidywany czas, to mogę zrozumieć , ale jeśli sprzedający nie wie, że szacowany czas, do kiedy należy wysłać zamówienie, aby dotarło do kupującego w przewidywanym czasie dostawy, to tego nie mogę pojąć, przecież tam nie jest napisane, że musisz wysłać tego, czy tamtego dnia o godzinie tej i tej, to są tylko PRZEWIDYWANIA
Nie piszemy o przewidywanym czasie dostawy. Chodzi o CZAS NA WYSŁANIE !!!!
Dane dostawy
do pon., 27 sty 2025, 23:59
wt., 28 sty 2025
CZAS WYSYŁKI = 2 dni = Deklarowany czas na nadanie przesyłki, który został przez Ciebie ustawiony dla każdej oferty.
CZAS NA WYSŁANIE = Szacowany czas, do kiedy należy wysłać zamówienie, aby dotarło do kupującego w przewidywanym czasie dostawy.
To do jasnej ANIELKI dlaczego system pokazuje że masz czas na wysłanie 1 dzień od momentu złożenia zamówienia skoro w tym zamówieniu masz czas wysyłki 2 dni. W naszym przypadku to co oni wymyślili z AI i ta predykcja w 50% skraca nie wiadomo czemu formalny CZAS NA WYSŁANIE z 2 do 1 dnia. O to się boksujemy a nie o to kiedy będzie dostawa.
@pali2razy "Czas na wysłanie" nie jest niczym formalnym, ma jedynie charakter informacyjny. Ciebie obowiązuje czas zadeklarowany, i tylko on się liczy do statystyki terminowości.
Trudno się jednak nie zgodzić z tym że wyświetlanie tego jest mylące nie tylko dla kupujących, ale i dla wielu sprzedawców 🐭
@pali2razy jeszcze raz powtórzę szacowany czas, do kiedy należy wysłać zamówienie, aby dotarło do kupującego w przewidywanym czasie dostawy, więc nikt Ci nie mówi, że czas na wysłanie
dopon., 27 sty 2025, 23:59, to jest jakiś przymus, to jest tylko informacja dla Ciebie, że jak wyślesz w tym terminie, to kupujący prawdopodobnie otrzyma przesyłkę w przewidywanym czasie dostawy
Cześć, @pali2razy. Czy w tej zakładce skorzystałeś z opcji ''wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja''?
Możesz skorzystać z tej opcji, jeśli wysyłasz przesyłki szybciej niż deklarujesz i nie chcesz, aby system uwzględniał to w predykcji dostawy. Gdy klikniesz w tę opcję, to w Twoich ofertach z deklarowanym czasem wysyłki 2 i 3 dni, pokażemy przewidywany czas dostawy nie krótszy niż Twoja deklaracja wysyłki.
abstrachując od tego, że trzeba to włączać co 10 dni, bo się samo dezaktywuje, to jeszcze aby zachować ciągłość, to trzeba to robić o północy. włączać nie co 7 dni, nie co 14 dni, ale co 10 dni, tak żeby sprzedawcy 'ułatwić' pamiętanie o włączeniu i żeby co 10 dni, za każdym razem wypadało to w inny dzień tygodnia.
zatem opcja ''wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja'' jest niemalże kompletnie bezużyteczna!
@pali2razy system gubi się jak w zamówieniu masz produkty z różnymi czasami wysyłki więc nie kombinuj i ustaw jeden przeciętny dla wszystkich ofert .
Właśnie nie do końca. On się gubi nawet jak wszystkie produkty mają ten sam czas. Ja wiem co klient widzi, kiedy predykcja mu pokazuje dostawę jak to ona sobie wymyśliła na podstawie wysyłek itp statystyk. TYLKO żeby to poprawnie działało powinno być miliard danych a nie garstka. I sprawdziliśmy statystykę wysyłek z zeszytem. Co było 3 dni temu, zapisane i po 3 dniach ze sprawdzeniem kiedy miała być wysłana a kiedy została wysłana - ODBITA przez kuriera i to się nie spina właśnie o tą predykcję, która tak to wymyśla. Zawsze powiedzą, że u nich wszystko się spina, że nie ma błedu - JAK PODOBNO NIE BYŁO BLĘDÓW Z NADAWANIEM PRZESYŁEK NA POCZCIE w ostatnich 2 tygodniach. Rękę nawet sobie dadzą obciąć, czy komukolwiek powiedzieli, tak programiści tu zmaścili i błąd jest ewidentny po naszej stronie.