Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zazwyczaj wysyłam zamówienia tego samego, jeśli są złożone do godziny 15, lub następnego dnia roboczego dla tych złożonych po tej godzinie.
Mam ustawiony w opcjach dostawy: czas wysyłki natychmiast
Tymczasem dziś po 13 muszę wyjechać w sprawach osobistych na kilka dni z Polski, wracam we wtorek po południu.
Wczoraj (czwartek) zmieniłem czas wysyłki na 3 dni i po południu w moich ofertach było: dostawa w punkcie w środę.
Natomiast dziś od rana (piątek) wszędzie już jest: kup do 15 - dostawa w poniedziałek.
Niestety, ale nie mogę tego zapewnić, bo nie będzie mnie fizycznie w Polsce. Czy to oznacza, że co to wprowadziłem wczoraj w ofertach dziś już nie obowiązuje - czy trzeba tę zmianę wprowadzać codziennie. Dodam, że teraz zmieniłem wszystkie oferty na czas wysyłki 3 dni - ale dalej mam: kup do 15 - dostawa w poniedziałek.
Jeśli ta opcja zmiana czasu wysyłki nie działa, to gdzie to zmienić? I po co w takim razie ona w ogóle jest?
A tak naprawdę dopiero od środy będę mógł wrócić do normalnego cyklu dostaw.
@upwards niestety to koleny bubel allegro . Algorytm wyliczający przewidywany czas dostawy nie bierze pod uwagę Twoich ustawień tylko średni czas dostarczenia na podstawie dotychczasowych wysyłek . Jest to problem jak widać na załaczonym obrazku , Twoje ustawienia są skrzętnie ukryte .
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ wypadałoby się pochylić nad tym tematem .
Wiem, że to śmieszne, ale mi teraz zniknęło: kup do 15, pozostało tylko: dostawa w poniedziałek. 🙂
@upwards pewnie usunąłeś godzinę graniczną wysyłki tego samego dnia
No właśnie nie... cuda, Panie cuda...
@upwards przerabiałem taką sytuację , odeszła bliska osoba i pilnie potrzebowałem 2 dni , na ustawienie urlopu za późno . Algorytm cały czas pomimo kobinacji pokazywał w ofertach ,, dostawa jutro ,, . Ostatecznie grupowo zakończyłem wszystkie oferty i po wszystkim wznowiłem ..... nie ma rady . 😞
Wiem o tym, ze tak można. Ale to jest potencjalna strata klientów i oczywiście zamówień. Uważam, że skoro Allegro udostępnia jakąś opcję, jakieś ustawienie to powinno ono działać. A jeśli nie działa, to powinni je "delete", bo tylko wprowadza w błąd.
@upwards musisz sam wyważyć
Z jednej strony utrata zamówień
Z drugiej strony , negatywy , dyskusje no i... przez jakiś czas nie będzie wyświetlała się w Twoich ofertach ,, dostawa jutro ,,
Miałam tę samą sytuację. Najpierw covid, później pogrzeb bliskiej osoby. A dobrego rozwiązania nie ma. W pewnych sytuacjach nie można ustalić urlopu tydzień wcześniej. Też musiałam zakończyć oferty...
Te ich podpowiedzi co do czasu wysyłki to totalna pomyłka. Wprowadzają klientów w błąd, a obrywa się sprzedawcom.
A wystarczyłoby to zmienić na "sprzedawca zadeklarował wysyłkę w x dni, ale zazwyczaj wysyła w..."
Podobna sytuacja jest z "kup do". Co z tego, że inpost mogłabym ustawić na późniejszą godzinę, jeżeli kurier UPS przyjeżdża z samego rana. Allegro pokazuje najwyższą godzinę ustaloną, nie pokazując czytelnie o którą firmę chodzi. A później pretensje. Tu wystarczyło by np. kup do ... z inpost.
Bardzo łatwo w ten sposób załapać negatywa. A patrząc na to jak ludzie niechętnie wystawiają pozytywy, nawet jeden negatyw wpływa na jakość sprzedaży. Ale to jeszcze inny temat.
Dlatego teraz, nawet jak mam możliwość nie wysyłam paczek "zbyt późno". Dzisiaj mam możliwość, jutro będę miała, ale za tydzień kurier znowu może zacząć przyjeżdżać wcześniej, a allegro pokaże nie to co zadeklarowałam, tylko to co sobie wyliczyli.
Co jest totalnie nielogiczne, bo przecież to w interesie sprzedawcy jest, żeby ustawić jak najpóźniejsza godzinę. Skoro tego nie zrobił to chyba ma powód. Ale allegro wie lepiej