Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak możliwości anulowania zamówienia. Brak takiej opcji. Brak takiego przycisku do kliknięcia.
Z powodu awarii banku Pekao SA w dniu 18. lipca br. nie mogłem opłacić dwóch zamówień (z konta firmowego).
Za trzecim razem zapłaciłem kartą VISA.
Otrzymałem wiadomość z Allegro, że powinienem anulować zakup (?).
Mało tego, Allegro przypomina mi teraz, że powinienem zapłacić za zakupy, aby je jak najszybciej otrzymać (!).
Być może, brak możliwości anulowania zamówienia wynika z zaznaczenia "proszę o fakturę VAT".
Do końca 2020 roku nie było (teoretycznie) możliwości zwrotu towaru zakupionego na firmę z fakturą VAT.
Jednak od dnia 1. stycznia 2021 przepisy się zmieniły, i ja akurat mogę zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, jak zwykły konsument.
Pozdrawiam Was serdecznie
Diaderma
PS. Klienci instytucjonalni (firmy) zamawiający w serwisie Allegro otrzymują standardową informację "Chcę fakturę VAT". Proponuję Allegro zmianę nieco niegrzecznej formy na "Proszę o fakturę VAT" lub "Zamawiam fakturę VAT". Bez używania słowa "Chcę".
@Diaderma Możesz anulować zakup. Nie ma obowiązku robić tego na stronie Allegro. Wystarczy wysłać sprzedawcy mailem swoją rezygnację, będzie tak samo skuteczna.
@Diaderma Widzę, że ostatecznie anulowałeś dwa zamówienia dotyczące listwy zasilającej. Rozumiem więc, że problem jest już rozwiązany.
Dziękuję za sugestię dotyczącą prośby o fakturę. Przekażę ją odpowiednim osobom.