Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem od prawie 14 lat na Allegro , ale teraz coraz gorzej z kupujacymi mamy Stacje Demontazu Pojazdów i sprzedajemy czesci 15-20 letnie.. Jak z tym walczyc duzo problemów kupujacy wymagaja by czesc była jak nowa na gwarancji cuda co z tym zrobić staramy sie jak mozemy i cały czas jazdy .
@robertrutkowski Niestety jedyne co to : BARDZO ( BARDZO ) dokładnie opisywać sprzedawany towar. Nie podlega reklamacji wada/zużycie o którym klient wiedział PRZED zakupem.
Lepszy opis no i uodpornić się
opinia nie polecam klient odpisał czesc 25 lat za 49 złotych brutto ..........Za duży koszt dostawy, no i myślałem, że to chociaż umyte będzie. Ja bym się wstydził wysłać komuś taki syf.
nasza odp .. i dalej żle ..Koszt dostawy nie byl ukryty przeciez nikt Pana nie oszukał tez bylo na foto .pokazane ze brudne to sa czesci uzywane koszty dostawy zgodne z aukcja .. Jak za drogo mógł Pan nie kupowac ale Pan kupil opinia nie polecam nie fajnie .Nie myjemy czesci samochodowych i wysylamy takie jak foto .Prosze niech Pan odesle towar zwrocimy naleznosc zaden problem oraz usunie opinie nie oszukalismy nikogo wysłaliśmy wszystko jak na aukcji Milego Dnia
klient nie odesle tylko może nam sprzedać te czesc to juz jest cios na max jak mamy pracowac z takim podejsciem ?? odp kupujacego ..a jeśli pan chce ten towar z powrotem to mogę sprzedać a nie odsyłać jeszcze pewnie na mój koszt..
jak opisać 20 letnia czesc ryska na prawym boku potem na lewym silnik ma przebieg 220 tkm i jego zuzycie jest adekwatne do przebiegu tez zle i co wiecej ??
robertrutkowski po ocenach klientów powinieneś sam dojść jakie są oczekiwania klientów i w miarę możliwości się do nich dostosować . Jeśli kilient otrzymuje niesprawny produkt to nie dziwię się ,ze jest wk....
pisze o towarze uzywanym sprawnym nie nowym dla jednego np.. maska z rysami nie stanowi problemu w aucie 20 letnim a drugi robi cyrk ..Askad brac czesci 15-20 letnie bez sladów uzywania ??
robertrutkowski bardziej szczegółowy opis z wyraźnym wyszczególnieniem wad . Nad kosztami przesyłki też móglbyś popracować bo w niektórych przypadkach są iście kosmiczne .
kosmiczne wyslij maske, zderzak, palete maglownice itp to zabczysz ile kosztuje wysylka..kosmiczne 35 złotych wysylka za sam karton placimy około 10 złotych z folia i tasma do jednej paczki nie mamy towaru zapakowanego z Chin wszystko trzeba samemu pakowac plus człowiek do pakowania biorac min 30 złotych za wysyłke i prowizja allegro nawet na zero nie wychodzimy.
https://allegro.pl/oferta/amortyzatory-zwrotnice-opel-astra-i-f-1-4-1-6-16v-9736355097
wysyłka 60 złotych ida 2 paczki pakowane w standart jeden człowiek to robi 40 minut waga jednej paczki około 30 kg to tak duzo bez przesady
robertrutkowski napisałem w niektórych , a ty piszesz o gabarytach . Staram się wszkazać Ci co moim zdaniem wypadałoby poprawić , a Ty zaczynasz się rzucać .Jeśli dla Ciebie to zło konieczne życzę dalszych sukcesów .
niektórych mamy najtańsza 30 złotych placac przewoznikowi około 15 brutto plus 5-10 zlotych opakowanie , prowizja allegro , człowiek do pakowania zawiesc na poczte codziennie jaki tu zysk z paczki nie da sie juz taniej ??
@robertrutkowski "człowiek do pakowania zawiesc na poczte"
Na jaką pocztę? Ja czasem też kupuję coś do samochodu i widzę jedyny słuszny sposób wysyłki dla części - kurier.
Sprzedawcy części chyba nie wiedzą że są inni przewoźnicy, najczęściej preferują tylko wysyłkę kurierem. Rozumiem że to konieczność dla dużych przedmiotów, ale małe które często nawet w kopercie się mieszczą?
A obecnie gdy są dostępne paczkomaty, Ruch, Żabki i inne wynalazki, przesyłka kurierska staje się najgorszą z możliwych. Nie z powodu ceny tylko z powodu nieprzewidywalności terminu dostawy i konieczności czatowania przy drzwiach na szanownego przewożnika, co często trwa nawet tydzień.
Kiedyś była najgorsza poczta, teraz nawet poczta jest bardziej przewidywalna i terminowa.
To nie jest takie proste nie wszyscy kurierzy biorą czesci samochodowe , po drugie kurier jest róznie po odbiór raz o 9 rano raz o 17tej ,a pracujemy do 8-16 tej .. Kolejny problem ilu ludzi ma pracowac w firmie juz jest 6 osób w stacji .. Czesci sa tak tanie czym wieej osób pracuje tym niej sie to opłaca i tak 50 procent wysyłamy cześci na złom z racji taniej ceny czesci drogiej wysyłki prowizji itp
najwiekszy problem w przesyłce kurierskiej to jest to o której kurier bedzie w firmie po odbiór paczki jak bedzie 9 rano nie da rady spakowac paczek z nocy bedzie po 16tej firma nieczynna przerabialismy to od 10 lat a firma nasza ma 20cia hi
robertrutkowski to po co nam zawracasz głowę tym postem skoro sam wiesz lepiej . Prowadź jak uważasz i dalej użalaj się nad swoim losem .... tylko może nie tutaj ,
nikt sie nie uzala nasza firma ma ponad 20 lat kazdemu zycze takich sukcesów na rynku ! Tylko zadałem pytanie co z tymi ludzmi w cenie złomu chca nowe !
Co do podjazdu kurierów - w większości firm przy podpisywaniu umowy możesz określić przedział w którym ma być podjazd, zamawiając kuriera online też można zadeklarować ( np. u mnie DPD jako, że wiocha ma przedział do wyboru 10-14 lub 12-16, ale w miastach są przedziały co 2h ). Poza tym gdy masz umowę zwykle obsługuje Cię jeden kurier i w większości przypadków można się sensownie dogadać.
Co do reszty - czasem część kosztów lepiej przerzucić w cenę przedmiotu, a dopłacić do kosztów wysyłki. No i opisy w aukcjach mogłyby być obszerniejsze, powtórzenie modelu i roczników do których pasuje dana część, można by też dodać jakąś uniwersalną notkę na każdej aukcji typu "część jest używana, nie ukrywamy niczego, zawsze można ją zwrócić w ciągu 14 dni"