Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Klient straszy mnie wystawieniem komentarza negatywnego, chce wymusić wcześniejszą wysyłkę towaru. Niestety z racji tego, że jesteśmy producentem i nie mamy towaru na stanie tylko go "tworzymy" nie możemy go wysłać wcześniej. Tłumaczę mu, że opinie może wystawić za produkt- gdyby był niezgodny z opisem, wadliwy itp. o to się nie boję bo mamy produkt wykonany bardzo dobrze. Opinie można wystawić za obsługę kupującego- odpisujemy od razu, jesteśmy uprzejmi, zawsze odbieramy telefony- także też spoko. Można wystawić opinię za wysyłkę- jeszcze nie minął czas realizacji zamówienia i myślę, że zdążymy w wyznaczonym czasie. Kiedy zapytałam klienta z jakiego więc powodu chce nam wystawić komentarz negatywny odpisał, że mimo to nie zmieni opinii. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy klient zniecierpliwiony ma prawo wystawić niesłusznie "na złość" komentarz negatywny? Czy Allegro usunie nam ten komentarz, jeśli udostępnimy im rozmowę z klientem?
Jeżeli negatyw nie będzie naruszał regulaminu, to nic z tym nie możesz zrobić
Client:99140316tak , po allegrowemu może , a Ty masz się klepnąć w t.... i stworzyć klientowi ., a nawet jak się klepniesz i stworzysz to i negatywa też może wystawić .Taki los......
Musisz przyjąć na klatę to co napisze kupujący w swoim subiektywnym komentarzu, nie naruszy regulaminu, allegro nie usunie.😁
@Client:99140316Witamy w klubie (:
Nie usunie jeżeli wszystko będzie zgodne z regulaminem tak jak piszą moi przedmówcy no tak to już jest allegro ma sprzedających w d.... Nigdy nie pomogło i nie pomaga bo liczy się tylko kupujący to on nakręca ten portal kupujący może wszystko zgnoi... za byle co pozwać do sądu wystawić negatywa a sprzedający ma siedzieć cicho jak mysz pod miotłą bo jak fiknie to blokada konta i koniec