Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, im więcej sprzedaję tym więcej reklamacji lub zwrotów. Jest to normalna kolej rzeczy. Czasem dochodzi do starć z kupującymi np. o czekoladę, o domek z piernika a teraz o klimatyzator.
Mam pewność, że część kupujących próbuje, chce naciągnąć mnie lub innych sprzedawców na reklamację czy zwrot.
Kupujący niczym nie ryzykuje. My dostaniemy nega i jak wiadomo portal z tym nic nie zrobi a system wbije nam ujemne punkty i tracimy płynność.
Co z tym, zrobić ?
Mój pomysł jest taki by Allegro lustrowało też kupujących np. jak często zakładają dyskusje, jak często zwracają towar lub go nie odbierają.
Powinno być równouprawnienie jeśli sprzedawca ma złe opinie to kupujący też powinien je mieć. Wtedy ograniczamy prawo zakupu tym osobom, np. z niską oceną.
Prawo do darmowego zwrotu też powinno zniknąć. Klient powinien przynajmniej zapłacić 3zł za zwrot !
Proszę o Wasze pomysły.
czy na pewno kupujący niczym nie ryzykuje?
https://srodmiescie.policja.gov.pl/rs/aktualnosci/123748,Kupil-sprawny-monitor-a-odeslal-swoj-uszkod...
czy tylko większość jest na to zbyt głupia by zdawać sobie sprawę z konsekwencji ewentualnie zbyt wyszczekana by zakrzyczeć sprzedawcę?
Większość sprzedawców boi się dostać nega ! A kupujący o tym doskonale wiedzą i nie rzadko proponują ugodę np. za gifty. Kiedyś tak zrobiłem wysłałem prezent a kupujący i tak nega nie usunął.
@DIKOM-HOUSE jak się uczy dziadostwa to potem się ma wszędzie dziada na dziadzie janusza zakupów
Ograniczanie prawa do zwrotu na podstawie „niskiej oceny” lub też jakiegokolwiek innego kryterium byłoby niezgodne z prawem więc szansa na takie rozwiązanie wynosi 0%.
@komis-bell chyba mu chodziło o nie udostępnienie darmowych zwrotów w smarcie za dziadostwo zakupowe
@az1rael No być może. Nadal nie przejdzie 😁
Ograniczenie prawa do zakupu a nie zwrotu.
My już tu wielokrotnie postulowaliśmy. Do Allegro nic niebytami bo takie ruchy spowodują odpływ klientów i zmniejszenie sprzedaży.
Rozumiem, że masz obawy związane z reklamacjami i zwrotami, które otrzymujesz od kupujących. Twoje pomysły na wprowadzenie równouprawnienia między sprzedawcami a kupującymi oraz na zmiany w polityce zwrotów wydają się rozważane.
Jednakże, zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, warto rozważyć kilka kwestii. Po pierwsze, istnieją już mechanizmy oceniania kupujących na platformach takich jak Allegro, które pozwalają sprzedawcom dzielić się swoimi doświadczeniami. Możesz również skorzystać z tych mechanizmów, aby informować innych sprzedawców o swoich doświadczeniach z konkretnymi kupującymi.
Co do pomysłu na wprowadzenie opłaty za zwrot towaru, warto zastanowić się nad konsekwencjami takiej decyzji dla doświadczenia klienta. Może to wpłynąć na postrzeganie Twojego sklepu i spowodować, że potencjalni klienci zrezygnują z zakupów.
Jeśli chcesz podjąć dalsze kroki w tej sprawie, warto rozważyć skonsultowanie się z innymi sprzedawcami na platformie Allegro, aby poznać ich doświadczenia i pomysły na rozwiązanie podobnych problemów.
Pamiętaj, że każda zmiana w polityce zwrotów i oceniania kupujących powinna być starannie przemyślana, aby nie wpłynęła negatywnie na doświadczenie klienta i reputację Twojego sklepu.
Czy je to są słowa ???
BOOT
Bot pod loginem Client??
@Monika__L wygląda jak odpowiedź wygenerowana przez sztuczną inteligencje 🙂
Na pewno lustrują, jeśli chodzi o allegro protect - o swoje pieniądze to raczej dbają 🙂 Natomiast sprzedawca ma uznać każdą reklamację i zwrócić 100% kwoty za każdy zwrot, aby klient kupujący w ich serwisie byl zadowolony i nie przyszło mu do głowy kupować gdzie indziej - taką mają politykę i to się nie zmieni.. prędzej Tusk zrealizuje wszystkie obietnice wyborcze 🙂
U nas też mieliśmy kilka informacji od klientów że czegoś brakuje w paczce , oczywiście że dosyłaliśmy. Jednak teraz kupiliśmy statyw do telefonu , nagrywany każde pakowanie telefonem , na allegro umieściliśmy notatkę że produkty pakujemy pod czujnym okiem kamery. Po tygodniu już zwrócił się zakup statywu, klienta zadzwoniła że dostała 1 produkt a nie 2. Została poinformowana że przepatrzę monitoring i oddzwonię . Na filmie widać jak spakowane są 2 rzeczy , oddzwonilam powoduzalam jej jak to wygląda z kamery, na co Pani stwierdziła że ona jeszcze nie zaglądała do środka paczki i myślała że to będą 2 osobne paczki. …
Brawo, też tak muszę zrobić.
@malszell Pazerność i głupota ludzka nie zna granic i bardzo dobrze że próbujesz "leczyć" niesfornych klientów ,którzy nawet nie są świadomi konsekwencji jakie mogą ich czekać za wyłudzenie udokumentowane.