Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Otrzymałem negatywny komentarz od klienta, z zamówieniem było wszystko ok, po zapytaniu klienta o wyjaśnienie , klienta napisał w wiadomości allegro iż komentarz wystawiał z telefonu i się pomylił zrobił to omyłkowo i że próbował usunąć natomiast nie da się już nic z tym zrobić, oczywiście wysłałem mu prośbę i allegro mu wysłało instrukcję usuwania ale przez parę dni cisza klienta numer jest niedostępny, w dwóch rozmowach allegro na czacie po udostępnieniu rozmowy z klientem konsultacji nie chcą mi pomóc.
@zombek88 Klient bez problemu usunie ten komentarz pisząc do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201
Jest tylko jeden warunek - musi chcieć to zrobić.
z mojego doświadczenia wynika że nawet w dyskusjach w których zgłaszają klienci , kończy je administrator to jest w 60% dyskusji , tak samo będzie w tym przypadku klient się obudzi po roku kiedy będzie już za późno, niestety regulamin nie jest sprawiedliwy klient napisał iż wystawił komentarz negatywny przypadkowo gdzie jest to zapisane w allegro i powinno to zostać usunięte
Nie zostanie to usunięte przez Allegro bez zgody kupującego, ponieważ komentarz nie narusza zasad. To, co kupujący napisał do Ciebie, nie ma w tym przypadku znaczenia.
Rozumiem nie mamy Pana kurtki i co nam Pan zrobi
Jeżeli Allegro jest w stanie zwrócić prowizję za sprzedaż , gdzie klient wysyła smsa na mój telefon w którym pisze iż rezygnuje z transakcji i na podstawie zdjęcia które wysyłam do allegro ta prowizja jest zwracana , a komentarz nie może być usunięty kiedy rozmowa jest prowadzona na portalu Allegro i jasno z niej wynika iż jest to pomyłka
No nie może;
11.7.
Allegro.pl nie ingeruje w treści ocen i odpowiedzi, jednakże zastrzega sobie prawo do usunięcia lub zablokowania możliwości ich wystawienia w uzasadnionych przypadkach, gdy:
a.naruszają postanowienia Regulaminu, w szczególności artykułu 11.5 lub 11.6,
b.zostały omyłkowo wystawione niewłaściwemu Użytkownikowi lub do niewłaściwej Transakcji, jeśli ich treść jednoznacznie wskazuje na pomyłkę,
to właśnie komentarz został wystawiony omyłkowo
Omyłkowo, ale - niewłaściwemu Użytkownikowi lub do niewłaściwej Transakcji, jeśli ich treść jednoznacznie wskazuje na pomyłkę.
Allegro nie usunie tej oceny bez zgody kupującego. Gdyby to jednak zrobiło, będzie to sprzeczne z regulaminem.
Ja się nie pomyliłem tylko klient się pomylił, natomiast to ja poniosę za to szkodę ponieważ w niedługim czasie zostanie mi wyłączony super sprzedawca moje oferty będą niżej promowane wiąże się to z moją stratą, natomiast nie wynika to z mojej winy.
@zombek88 Nie, klient się nie pomylił co do Użytkownika i co do Transakcji, jak napisano w regulaminie, więc nie licz na usunięcie oceny przez Allegro bez zgody kupującego. Kupujący może usunąć tę ocenę, jeśli chce - link do kontaktu w taj sprawie dla kupującego masz wyżej.
piszesz że klient się nie pomylił , a klient pisze że się pomylił
Pewnie trafiłeś na takich konsultantów którzy nie są tego w stanie ogarnąć.Próbuj dalej ,może trafisz na innego który przeczyta ze zrozumieniem i zadziała by ten komentarz zniknął .Miałem już takie przypadki i udało się ich przekonać że "białe jest białe a nie czarne".
@zombek88 rozumiem Twoje zdenerwowanie. Konsultuję Twoją sprawę, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
ok, czekam na informację wszyscy rozumieją tylko nikt nie chce zaproponować odpowiedniego rozwiązania
@zombek88 bardzo mi przykro, jednak otrzymałam taką samą odpowiedź co Ty. Jako Allegro nie możemy w to ingerować. Jedyne co możemy doradzić to ponowienie prośby do kupującego lub w ostateczności wysłanie przedsądowego wezwania do usunięcia komentarza.
przedsądowego wezwania
Czyli liczymy na to, że kupujący się przestraszy i usunie ocenę, która w żaden sposób nie narusza zasad Allegro 🙂 Dobre.
Chyba jednak narusza zasady Allegro. Klient wystawił negatywny komentarz nie temu sprzedającemu co powinien, tym samym zaniżył jakość jego sprzedaży i oczernił go w oczach potencjalnych klientów. Dziwi mnie, że nie widzi Pan/i w tym nic złego, skoro często w wypowiedziach namawia do pisania obiektywnej oceny transakcji. Skoro sprzedający zrobił wszystko prawidłowo i otrzymał omyłkowo negatyw to chyba jest to oczywiste, że prosi o usunięcie krzywdzącej go oceny.
Ok, dziękuję za informację będę jeszcze próbował kontaktu z klientem