Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie.
Pytanie do Allegro - Czy planujecie zrobić coś w kwestii negatywnych komentarzy? W tej chwili 99% z nich jakie otrzymujemy to recenzje produktów. Komuś się coś nie spodobało w użytkowaniu towaru i pisze negatywa - nie polecam towaru bo .. ale otrzymujemy po 5 gwiazdek. Chyba nie muszę mówić ile czasu zajmuje odkręcanie tego i wyjaśnianie, że Allegro oferuje specjalne miejsce do ocen produktu. Płacimy co miesiąc Allegro grube pieniądze i oczekujemy poważnego traktowania...
Może warto by się zastanowić nad sensem dalszej sprzedaży produktów, które nie spełniają oczekiwań klientów...
Jak się sprzedaje chińską tandetę to takie są efekty.
@LEW433 Na chińską tandetę też jest zapotrzebowanie. Nie każdego stać na wypasione, markowe produkty. Trzeba sobie tylko zdawać sprawę z tego co i za ile się kupuje.
@Agent051 Chińska tandeta ma działać i się nie rozpaść przez 2 lata rękojmi, niezależnie od ceny. Jeśli nie działa i się rozpada, sprzedawcy należy się negatyw, bo nie uprzedził o tym.
@cudownezakupy_pl Allegro próbowało coś z tym zrobić, ale nieskutecznie. Wprowadzono oceny produktów, ale za produkt względem kupującego odpowiada sprzedawca, dlatego negatywy za buble mogą być wystawiane sprzedawcom i to się raczej nie zmieni. Gdyby się zmieniło, sprzedawcy tandety mieliby same pozytywne oceny.
[edycja]
@xyz96 Ja to rozumiem, ale na pewno system oceny towaru można jakoś usprawnić. Gdy rozmawiam z Klientami, którzy wystawiali takie oceny, to są zdzwieni, że jest osobna zakładka do oceny produktu i gdyby o niej wiedzieli to tam by napisali co myślą o produkcie, a nie w polu oceny sprzedawcy. Jeżeli coś nie działa tak jak należy to Allegro powinno to usprawnić tym bardziej, że temat jest co chwilę wałkowany tutaj i dziale propozycji zmian.
@cudownezakupy_pl Można zgłosić propozycję aby wprowadzili dodatkową ocenę sprzedawcy: "Jakość sprzedawanych towarów"
Ocena zakupionych przedmiotów też jest bez sensu, jeżeli kupię jabłka (przykładowo) i będą nadgnite, to jeśli napiszę taką ocenę jabłek to u wszystkich sprzedawców jabłek pokaże się ta ocena że jabłka są nadgnite. Tak działa Allegro.
Lepiej więc oceniać sprzedającego niż przedmioty.
Robisz jak wszyscy sprzedawcy na Allegro, co kilka miesięcy otwierasz kolejne konto i sprzedajesz również na nim, a te na których nazbierało się negatywów zamrażasz, aż negatywy zostaną po 12 miesiącach usunięte.
cudownezakupy_p
@mdrogeria Rozwiązaniem byłoby to aby przed wystawieniem opinii o sprzedającym pojawiała się propozycja oceny produktu, bez której ewentualnie kupujący nie mógłby ocenić sprzedawcy. Lub Allegro mogloby wrócić do starego systemu gdy nim wystawiło się negatywną opinię najpierw pojawiały się dwie informacje sugerujące kontakt z kupującym a negatyw był pewną formą ostateczności. Teraz zdarza się, że otrzymujemy negatywy bez żadnej dodatkowej informacji i kontaktując się z kupującym okazuje się, że ktoś na komórce klikał w łapkę z kciukiem i sam nie wie jak, ale źle mu się nacisnęło bo miał dac kciuk w górę a poszedł w dół..
mmgmmg To co proponujesz po mojemu jest zbyt skomplikowane i zniechęcałoby klientów do wystawiania ocen , a na tym też nam niezbyt zależy . Sam borykam się z tym problemem i jakoś wyjścia nie mogę znaleść .
@cudownezakupy_pl @mdrogeria @mmgmmg @xyz96 @br. dziękuję za Wasze opinie.
Zachęcam Was do zgłaszania pomysłów i sugestii w tym miejscu. Przekazujemy je bezpośrednio do działów odpowiedzialnych za konkretne obszary, zespół pracujący przy systemie komentarzy na pewno doceni Wasze uwagi!
@ko_alka@mr_oma@nat_not@_HolaOla_
Jeżeli moderatorzy rzeczywiście wyłapują pomysły z innych wątków i przekazują do odpowiednich zespołów to tylko chwalić, tylko chwalić 👍
Brawo
Allegro ma to gdzieś tak sami jak problem z nieodbieranymi paczkami nic z tym nie zrobi bo klient to nasz pan. Sprzedaje odzież np. pewien model spodni 10 klientów jest zadowolonych ze spodni 11 nie .Ostatnio dostałem negatywa który widnieje do teraz brak papieru w prawym bucie
system oceniania na allegro jest naganny
wprowadza w błąd kupujących - stąd takie kwiatki
Allegro kasuje niepochlebne opinie o produktach, powołując się na losowe zapisy regulaminu. Ostatnio, po takim zajściu, dowiedziałem się (na chacie, od konsultanta), że jeśli produkt posiada wadę fabryczną to jest to cecha sprzedaży!!! Czyli jeśli taki wadliwy produkt kupiłbym u Ciebie, to powinienem uwzględnić to w ocenie transakcji.