Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro prowadzi na szeroką skalę ochronę kupujących . Jest to dla mnie zrozumiane . Ale pytam , czy Allegro prowadzi jakąkolwiek ochronę Sprzedających . ????
Spośród wielu problemów Sprzedających to głównie :
- nieodebranie towaru za pobraniem przez kupującego
- nie uznanie zwrotu prowizji za niedoszłą transakcję . Musimy płacić prowizję na podstawie oświadczenia często złośliwego kupującego .
- częste nie uzasadnione reklamacje składane przez kupujących , wynikające głównie z niewiedzy , nieświadomości tego co kupują , lub zwykłej bardzo często spotykanej złośliwości - kupię i zaraz każe zabierać . Zarabia na tym Allegro , złośliwy kupujący ma uciechę , a Sprzedający/ Producent zbliża się do "upadłości " .
Allegro żyje głownie ze Sprzedających . Jak nie będzie Sprzedających to nie będzie Allegro , bo nie będzie co kupować . Czy to takie trudne do zrozumienia ?
@ogrodmeble Nie, nie ma, choć takie wnioski padały. A lista zachowań Kupujących po których straty ma Sprzedający jest dłuższa. Nie mniej Allegro popiera głównie Kupujących i nie widać szans na zmianę.
Kiedyś widziałem wpis kupującego o znaczeniu mniej więcej takim : " Jako Sprzedający powinniście kalkulować cenę jak supermarkety - oni wliczają jakiś procent do każdej ceny na : kradzieże, uszkodzenia, rozpakowania itp towaru". Parafrazując : nic nie zrobisz, musisz takich "kupujących" wrzucić w straty.
Tak , wszelkie negatywne zachowania klientów mają nestety coraz większy wpływ na ceny towaru , ale klient nasz pan .....:(
To juz od dłuższego czasu wszystko jest w cenie produktu i wychodzi drożej ponad 10 % niż w sklepie stacjonarnym czy e-sklepie 🙂
Przykład z ostatnich miesięcy
monitor allegro 440 zł kupiłem w sklepie za 400 zł
powerbank córka szukała konkretnego modelu najtańszy na all 77 zł w e-sklepie i stacjonranym znanej sieci 70 zł
energrtyk duży market na allegro 4,79 zł byłem na zakupach na półce 4,19 zł
Zestaw do szafy allegro 189 zł + 20 wysyłka sklep internetowy 179 zł wysyłka gratis
Dużo allegro traci klientów a nadrabia straty podwyżkami a to zła polityka 😞
no cóż .... P.O.K , smart , kosztują 😁
@kostas11 masz rację, szukam urządzenia laserowego wielofunkcyjnego do małej firmy, wiadomo, kopiuje, skanuje, drukuje, gotuje i tańcuje. Na Allegro ceny zaczynają się od 529 zł + koszty dostawy (lub też Smart, ale cena jest wyższa) w sklepie stacjonarnym od 549 zł, gdzie mam od ręki i idę do domu, a jak się zepsuje to wiem, gdzie z nim pójść w razie reklamacji a nie szukać później w zakupach od kogo i kiedy ja to kupiłem i gdzie złożyć reklamację.
Dodam jeszcze, że mam od tego sklepu jakiś bon urodzinowy na 50 zł, więc zakup będzie tańszy niż na Allegro i moim zdanie bezpieczniejszy.
@mdrogeria mnie na przykład zachowania klientów tak dobiły, że postanowiłem sprzedać firmę. Nie mam już ochoty prowadzić tego dalej. Tym bardziej na tym przeklętym Allegro.
Gwoździem do trumny stały się masowe zwroty w ostatnim czasie. Cwaniaki kupują poprzez paczkomat, bez SMART, odsyłają za friko, a ja jestem w plecy po 9zł za każdą taką transakcję (a nawet więcej bo doliczając karton i taśmę to ponad 10zł). Mimo, iż wszystko ładnie opisane, zdjęcia jak należy. Wczoraj jednemu klientowi wygarnąłem to w oczy. No i o dziwo wiesz co zrobił, powiedział żebym mu nie zwracał za tą przesyłkę bo faktycznie zwraca towar z jego winy bo źle sobie coś tam wymierzył.
tak , to już plaga . Nie da się nic z tym zrobić U.K definiuje jasno , a smart zachęca do tego typu procederu . Jedynie zmiana zapisu w U.K. pozwalająca na potrącenie kosztów wysyłki jeśli zakupy pozostawione przez klienta nie przekraczają wymaganej kwoty może to ukrócić
Masz małe paczki . U nas jak klient kupi duży stół to są 3 o 5 paczek dłużycowych . Więc w te i z powrotem to ponad 250 zł w placy .
A zdarzająsię takie przypadki coraz częściej . Też myslę nad likwidacją .
Jeśli jestem dobrze poinformowany w takim przypadku / dłużyca / nie działa smart , a wówczas klient płaci za zwrot ????
@mdrogeria klient akurat wtedy płaci za zwrot do @ogrodmeble ale oni i tak są w plecy na wysyłce do niego 😕 Poza tym, wiesz jak niektórzy klienci robią? Zamawiają sobie prywatnie towar, a potrafią odsyłać paczki nadając je jako firmy, w których pracują. Często pewnie nawet bez wiedzy właściciela. Miałem już takie przypadki i to dobrych kilkanaście razy.
Natomiast przy małych paczkach, hulaj dusza, piekła nie ma. Klient nic nie traci, tylko sprzedawca, co przy zysku za taki przedmiot na poziomie 1-2zł robi się naprawdę nieciekawe.
- nieodebranie towaru za pobraniem przez kupującego
Co ma do tego allegro, wysyłaj pozwy do e-sądu to się nauczą 🙂
- nie uznanie zwrotu prowizji za niedoszłą transakcję . Musimy płacić prowizję na podstawie oświadczenia często złośliwego kupującego .
Są nowe zasady postępuj zgodnie z nimi a będziesz dostawał, ostatnio mam je po kilku minutach przyznane 🙂
- częste nie uzasadnione reklamacje składane przez kupujących , wynikające głównie z niewiedzy , nieświadomości tego co kupują , lub zwykłej bardzo często spotykanej złośliwości - kupię i zaraz każe zabierać . Zarabia na tym Allegro , złośliwy kupujący ma uciechę , a Sprzedający/ Producent zbliża się do "upadłości " .
Czyż byś miał na myśli zwrot 14 mają prawo ustawa się kłania nie pasuje nie sprzedawaj, tak samo mogą reklamować a Ty nie musisz uznawać reklamacji jak jest niezasadna 🙂 Tu też zwracają prowizję nie ma z tym problemu 😉
W naszym przypadku nowy regulamin jeszcze bardziej jest dyskryminujący Sprzedawcę/producenta .
Musimy kilkakrotnie się odwoływać , aby w kilku przypadkach dostać zwrot .
Do tego pośredniczą w komunikacji z klientem , i jak się zawartość maila nie podoba to dostaję info od Allegro : korespondencji nie dostarczono - problem skrzynki kupującego .
Ze skrzynkami nie jest tak jak piszesz . Niektórzy odbiorcy mają w skrzynkach większy balagan niż na wysypisku śmieci w w....wie . Wysyłam hurtem do wszystkich odbiorców jedną wiadomość i zdarzy się czasem , że 1 lub 2 powrócą , ale allegro nie ma na to najmniejszego wpływu .
Dokładnie, nawet powiadomienia z Menedżera Sprzedaży albo maile z wprowadzeniem numeru listu do niektórych kupujących nie dochodzą, bo mają "problem ze skrzynką", więc to nie zawsze wina allegro. Jest to rzadki przypadek, ale potem zdarzają się obcięte gwiazdki w obsłudze klienta za brak maila o wysyłce.
Jeśli hurtem wysyłasz wiadomości które mogą potencjalnie nabić kasę Allegro to ok. . Spróbuj wysłać prośbę do klienta typu : " nie zapłacił Pan - czy to może pomyłka w zakupie ? "
Tak , wysyłam przypomnienia o nieudanej płatności . Bardzo rzadko się zdarza ,że się odbiją od skrzynki odbiorcy .
@ogrodmeble musicie się odwoływać bo pracownik wchodzi na Wasze konto i widzi słabe zadowolenie kupujących (98,7%) ...
@ogrodmeble a i duża wina tu sprzedawców wchodzących w d..... kupującemu żeby nie dostać negatywa. A allegro i tak stoi za kupującym ciekawe co zrobią jak zawiną się sprzedawcy kogo będą chronić 😄
klient musi być dopieszczony bo poszuka innego sprzedawcy