anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy Allegro prowadzi jakąkolwiek ochronę sprzedających ??

ogrodmeble
#8 Zapaleniec#

Allegro prowadzi na szeroką  skalę ochronę kupujących . Jest  to  dla mnie zrozumiane . Ale pytam , czy Allegro prowadzi jakąkolwiek ochronę Sprzedających . ????

Spośród  wielu  problemów Sprzedających to głównie :

- nieodebranie towaru za pobraniem przez kupującego 

- nie uznanie zwrotu prowizji za niedoszłą transakcję . Musimy płacić  prowizję na podstawie oświadczenia często złośliwego kupującego .

- częste nie uzasadnione reklamacje składane  przez  kupujących , wynikające  głównie z niewiedzy , nieświadomości  tego  co kupują , lub zwykłej bardzo często spotykanej złośliwości - kupię  i  zaraz  każe  zabierać . Zarabia  na tym  Allegro , złośliwy kupujący ma  uciechę , a Sprzedający/ Producent  zbliża  się  do "upadłości " .

Allegro żyje głownie ze Sprzedających . Jak nie będzie  Sprzedających to nie będzie  Allegro , bo nie będzie  co  kupować . Czy  to  takie  trudne  do zrozumienia ?

oznacz moderatorów
32 ODPOWIEDZI 32

pinsplash
#21 Demiurg#

@ogrodmeble Nie, nie ma, choć takie wnioski padały. A lista zachowań Kupujących po których straty ma Sprzedający jest dłuższa. Nie mniej Allegro popiera głównie Kupujących i nie widać szans na zmianę.

Kiedyś widziałem wpis kupującego o znaczeniu mniej więcej takim : " Jako Sprzedający powinniście kalkulować cenę jak supermarkety - oni wliczają jakiś procent do każdej ceny na : kradzieże, uszkodzenia, rozpakowania itp towaru". Parafrazując : nic nie zrobisz, musisz takich "kupujących" wrzucić w straty.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak , wszelkie negatywne zachowania klientów mają nestety coraz większy wpływ na ceny towaru , ale klient nasz pan .....:(

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria @pinsplash 

To juz od dłuższego czasu wszystko jest w cenie produktu i wychodzi drożej ponad 10 % niż w sklepie stacjonarnym czy e-sklepie 🙂

Przykład z ostatnich miesięcy 

monitor allegro 440 zł kupiłem w sklepie za 400 zł

powerbank córka szukała konkretnego modelu najtańszy na all 77 zł w e-sklepie i stacjonranym znanej sieci 70 zł 

energrtyk duży market na allegro 4,79 zł byłem na zakupach na półce 4,19 zł 

Zestaw do szafy allegro 189 zł + 20 wysyłka sklep internetowy 179 zł wysyłka gratis 

Dużo allegro traci klientów a nadrabia straty podwyżkami a to zła polityka 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

no cóż .... P.O.K , smart , kosztują 😁

oznacz moderatorów

PHUABIB2
#12 Orędownik#

@kostas11 masz rację, szukam urządzenia laserowego wielofunkcyjnego do małej firmy, wiadomo, kopiuje, skanuje, drukuje, gotuje i tańcuje. Na Allegro ceny zaczynają się od 529 zł + koszty dostawy (lub też Smart, ale cena jest wyższa) w sklepie stacjonarnym od 549 zł, gdzie mam od ręki i idę do domu, a jak się zepsuje to wiem, gdzie z nim pójść w razie reklamacji a nie szukać później w zakupach od kogo i kiedy ja to kupiłem i gdzie złożyć reklamację.

Dodam jeszcze, że mam od tego sklepu jakiś bon urodzinowy na 50 zł, więc zakup będzie tańszy niż na Allegro i moim zdanie bezpieczniejszy.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@mdrogeria mnie na przykład zachowania klientów tak dobiły, że postanowiłem sprzedać firmę. Nie mam już ochoty prowadzić tego dalej. Tym bardziej na tym przeklętym Allegro.

Gwoździem do trumny stały się masowe zwroty w ostatnim czasie. Cwaniaki kupują poprzez paczkomat, bez SMART, odsyłają za friko, a ja jestem w plecy po 9zł za każdą taką transakcję (a nawet więcej bo doliczając karton i taśmę to ponad 10zł). Mimo, iż wszystko ładnie opisane, zdjęcia jak należy. Wczoraj jednemu klientowi wygarnąłem to w oczy. No i o dziwo wiesz co zrobił, powiedział żebym mu nie zwracał za tą przesyłkę bo faktycznie zwraca towar z jego winy bo źle sobie coś tam wymierzył.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

tak , to już plaga . Nie da się nic z tym zrobić U.K definiuje jasno , a smart zachęca do tego typu procederu . Jedynie zmiana zapisu w U.K. pozwalająca na potrącenie kosztów wysyłki jeśli zakupy pozostawione przez klienta nie przekraczają wymaganej kwoty  może to ukrócić

oznacz moderatorów

ogrodmeble
#8 Zapaleniec#

Masz  małe  paczki . U nas  jak  klient  kupi  duży  stół  to są  3 o 5  paczek dłużycowych .  Więc  w  te  i z powrotem  to ponad 250  zł  w placy .

A  zdarzająsię takie  przypadki coraz  częściej . Też myslę  nad  likwidacją .

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Jeśli jestem dobrze poinformowany w takim przypadku / dłużyca / nie działa smart , a wówczas klient płaci za zwrot ????

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@mdrogeria klient akurat wtedy płaci za zwrot do @ogrodmeble  ale oni i tak są w plecy na wysyłce do niego 😕 Poza tym, wiesz jak niektórzy klienci robią? Zamawiają sobie prywatnie towar, a potrafią odsyłać paczki nadając je jako firmy, w których pracują. Często pewnie nawet bez wiedzy właściciela. Miałem już takie przypadki i to dobrych kilkanaście razy.

Natomiast przy małych paczkach, hulaj dusza, piekła nie ma. Klient nic nie traci, tylko sprzedawca, co przy zysku za taki przedmiot na poziomie 1-2zł robi się naprawdę nieciekawe.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ogrodmeble 

- nieodebranie towaru za pobraniem przez kupującego 

Co ma do tego allegro, wysyłaj pozwy do e-sądu to się nauczą 🙂

- nie uznanie zwrotu prowizji za niedoszłą transakcję . Musimy płacić  prowizję na podstawie oświadczenia często złośliwego kupującego .

Są nowe zasady postępuj zgodnie z nimi a będziesz dostawał, ostatnio mam je po kilku minutach przyznane 🙂

- częste nie uzasadnione reklamacje składane  przez  kupujących , wynikające  głównie z niewiedzy , nieświadomości  tego  co kupują , lub zwykłej bardzo często spotykanej złośliwości - kupię  i  zaraz  każe  zabierać . Zarabia  na tym  Allegro , złośliwy kupujący ma  uciechę , a Sprzedający/ Producent  zbliża  się  do "upadłości " .

Czyż byś miał na myśli zwrot 14 mają prawo ustawa się kłania nie pasuje nie sprzedawaj, tak samo mogą reklamować a Ty nie musisz uznawać reklamacji jak jest niezasadna 🙂 Tu też zwracają prowizję nie ma z tym problemu 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ogrodmeble
#8 Zapaleniec#

W  naszym  przypadku nowy regulamin jeszcze bardziej jest dyskryminujący Sprzedawcę/producenta .

Musimy kilkakrotnie się odwoływać , aby w kilku przypadkach  dostać zwrot .

Do tego pośredniczą  w  komunikacji z klientem , i jak  się  zawartość  maila nie podoba to dostaję  info od Allegro :  korespondencji nie dostarczono - problem skrzynki kupującego .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Ze skrzynkami nie jest tak jak piszesz . Niektórzy odbiorcy mają w skrzynkach większy balagan niż na wysypisku śmieci w w....wie . Wysyłam hurtem do wszystkich odbiorców jedną wiadomość i zdarzy się czasem , że 1 lub 2 powrócą , ale allegro nie ma na to najmniejszego wpływu .

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Dokładnie, nawet powiadomienia z Menedżera Sprzedaży albo maile z wprowadzeniem numeru listu do niektórych kupujących nie dochodzą, bo mają "problem ze skrzynką", więc to nie zawsze wina allegro. Jest to rzadki przypadek, ale potem zdarzają się obcięte gwiazdki w obsłudze klienta za brak maila o wysyłce.

oznacz moderatorów

ogrodmeble
#8 Zapaleniec#

Jeśli  hurtem  wysyłasz  wiadomości  które  mogą  potencjalnie  nabić  kasę  Allegro  to  ok.  .  Spróbuj wysłać prośbę  do klienta typu : " nie zapłacił  Pan - czy  to może  pomyłka  w  zakupie ? "  

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak , wysyłam przypomnienia o nieudanej płatności . Bardzo rzadko się zdarza ,że się odbiją od skrzynki odbiorcy .

oznacz moderatorów

PawHaft
#12 Orędownik#

@ogrodmeble musicie się odwoływać bo pracownik wchodzi na Wasze konto i widzi słabe zadowolenie kupujących (98,7%) ...

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ogrodmeble a i duża wina tu sprzedawców wchodzących w d..... kupującemu żeby nie dostać negatywa. A allegro i tak stoi za kupującym ciekawe co zrobią jak zawiną się sprzedawcy kogo będą chronić 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

klient musi być dopieszczony bo poszuka innego sprzedawcy 

oznacz moderatorów