Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie czy Allegro zamierza coś zrobić z Inpostem.
To co wyprawiają, to jakieś kpiny. Składam zamówienie na odbiór przesyłek(do określonej godziny, więc nie ma tu mojej winy),a oni sobie przyjazd kuriera przekładają na dzień następny. Oczywiście Pani na infolinii recytuje mi formułki, których się nauczyła na pamięć bo tak jej kazali. Jak zwykle nic z tego nie wynika .Generalnie na pytanie dlaczego przełożyli słyszę odpowiedź, że taka wyniknęła sytuacja.Ja rozumiem, że Inpost i Pan Brzozka dorobili się na pandemii, ale może czas wrócić na ziemię. Mam nadzieję, że skoro Allegro ma z nimi jakąś umowę to łaskawie zacznie interweniować. A może będę wystawiała faktury Allegro za moje nadgodziny ,paliwo, bo teraz ja muszę je zebrać i zawieźć do punktu. A chyba nie tak to powinno wyglądać.
@megagencjaNie wpłyną, powinni oczywiście, życie.
@InPost @_HolaOla_ lalalala 🙂
Jest coś takiego jak ZLECENIE STAŁEGO ODBIORU, codziennie kurier przyjeżdża o ustalonej z Inpostem (i z kurierem) godzinie. Załatwiasz to z przedstawicielem Inpostu.
No chyba, że masz 5 paczek/dzień no to sory... jesteś nikim dla Inpostu, dla takich są POKi i paczkomaty więc o co pretensje?
A możesz powiedzieć jak to wygląda ze stałym zleceniem? Od mojego opiekuna @InPost ciężko się dowiedzieć
@deymon_pl stałe zlecenie tez Ci nie gwarantuje podjazdu bo przyjeżdża ten co teraz tyle że nie musisz codziennie zamawiać, ma od razu z rana na terminalu zaznaczony podjazd, jak się nie wyrobi czy coś innego to i tak nie podjedzie 😞 ale jest jedno ale jak złożysz prośbę o stale podjazdy wyślą zapytanie na twój rejon/sortownie jak będą niepewni że przyjadą to odrzucą Twoją prośbę 😞
chodzi mi o to ze do mnie kurier za szybko przyjezdza a na zleceniu stalym podobno sie wybiera godzine tylko nie wiem ile paczek dziennie trzeba wysylac
Klienci z podpisaną umową mogą posiadać stałe zlecenia na podjazd kuriera, tzn. kurier podjeżdża regularnie w określonych dniach i godzinach.
Jeśli kurier przyjeżdża po przesyłki niezgodnie z ustaleniami prosimy o zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów kontaktowych z podaniem nr nip oraz daty ostatniego podjazdu, które nie zostało zrealizowane zgodnie z ustaleniami.
Dostępne formy kontaktu:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Jeśli chodzi o wymagany wolumen przy zleceniach stałych może to być warunkowane zapisami w umowie, dla tego w tej sprawie prosimy o kontakt z swoim opiekunem handlowym.
Nie ,nie wysyłam 5 paczek dziennie ,bo taką ilość to ogarniałabym sama, a umowy z Inpostem nie podpisałam nie dlatego, że mam mało paczek, tylko dlatego, że umowy są napisane niezbyt korzystnie dla klienta. Poza tym jesteś szczęśliwcem jeśli do tej pory nie miałeś problemu. I oby tak dalej, bo niestety nawet przy podpisanych umowach nie zawsze to tak kolorowo wyglada
@megagencja
Przepraszamy za powstałe utrudnienia. W celu przyjrzenia się sprawie i przesłania odpowiedniego zgłoszenia do oddziału realizującego zlecenie, prosimy o podjęcie z nami kontaktu poprzez adres email: pomoc@inpost.pl
Prosimy o przygotowanie numeru zlecenia na podjazd kuriera.
Proszę bardzo zaraz wyślę na podany adres mailowy. Ciekawa jestem odpowiedzi. Na poprzednie zgłoszenie otrzymałam odpowiedź,że kurier odebrał przesyłkę, bo przecież została wysłana. Tak została, ale to ja ją zawiozłam. Szkoda słów. Składanie reklamacji mailowo u Was to jak udowadnianie, że się nie jest wielbłądem a i tak garb przyprawicie.
@megagencja https://inpost.pl/sites/default/files/docs/regulaminy/regulamin-swiadczenia-uslugi-allegro-paczkomat...
5. Operator zapewnia realizację usługi odbioru zgodnie z Regulaminem, odbierając
Paczki w danym dniu roboczym pod warunkiem zgłoszenia Operatorowi Paczek do
nadania u Kuriera przed godziną 13:00 – w przypadku odbioru Paczki przez kuriera
w miejscowościach poniżej 50 tysięcy mieszkańców lub przed godziną 15:00 – w
przypadku odbioru Paczki przez kuriera w miejscowościach powyżej 50 tysięcy
mieszkańców (liczba mieszkańców ustalana jest w oparciu o aktualne i publicznie
dostępne wyniki badań Głównego Urzędu Statystycznego). Operator zastrzega, że
odbiór Paczek przez kuriera w wyjątkowych sytuacjach może mieć miejsce
następnego dnia roboczego, pomimo zgłoszenia Paczek do nadania przed
godzinami wskazanymi w zdaniu poprzednim, jeżeli Operator nie mógł w danym
dniu odebrać Paczek z przyczyn od siebie niezależnych np. w sytuacji działania siły
wyższej (za działania siły wyższej uznaje się zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe lub
prawie niemożliwe do przewidzenia, których skutkom nie można zapobiec, a w
szczególności działania sił przyrody (trzęsienia ziemi, huragany, powodzie), a także
zamieszki, strajki generalne, działania zbrojne oraz działania władzy państwowej
(zakazy importu, eksportu, blokady granic i portów, wywłaszczenia).
6. W przypadku zgłoszenia odbioru Paczek po godzinach określonych w ust. 5
powyżej w danym dniu Operator może odebrać Paczki w następnym dniu
roboczym.
To ciekawe że przed 13. Mnie poinformowano ,że przed 11,a dzisiaj Pani na infolinii starała się mi wmówić ,że przed godziną 10. Dopiero, kiedy jej powiedziałam, że jest to kiepska forma zwalenia odpowiedzialności na klienta ,zmieniła zdanie.
z tego wynika, że była znowu wyjątkowa sytuacja (nie pierwszy raz kurier nie przyjeżdza i nikt nie potrafi wytłumaczyć dlaczego).Co dzisiaj było ,trzęsienie ziemi, powódź,czy zima kogoś zaskoczyła?
Pozdrawiam
Nic nie zrobia bo reka reke myje. Mialem dwa razy fo czynienia z inpost i o dwa razy za duzo. Ich kurier mial dostarczyc mi przesylke i nagle okazuje sie ze przesylka niedostarczona.Powod...nikt nie kojarzy osoby pod tym adresem🤣🤣🤣 Z tysiac przesylek tam doszlo a oni maja problem. Druga sytuacja czekamy na przesylke i d... na nastepny dzien adnotacja ze niedostarczona z powodu nieobecnosci odbiorcy🤣 Takze jak cokolwiek zamawiam i widze w opcji wysylki inpost to omijam szerokim lukiem😉
Przechodząc do realiów - ja ma umowę z InPost ale i tak nie wiem kiedy przyjadą po odbiór pacek. W poniedziałki to jest przeważnie wcześnie, nawet o 9:30. Inne dni - między 11:00 a 16:00. Od wielu rzeczy to zależy. Kurier ma do mnie ponad 70km. W przypadku zaśnieżenia - nie mozna liczyć na dojazd do jakichś prywatnych posesji, gdzie droga jest nieodśnieżona. I wcale się im nie dziwię. Tylko u nas jednego dnia leżał 2x w rowie jadąc nieodśnieżoną wąską dróżką do klienta. Dobrze, że ja mam sklep stacjonarny i może się dogadać z odbiorcą, że sobie u mnie odbierze paczkę.
megagencja - pisz więc, czy to miasto, czy wiocha. Sytuacje są różne. Niestety - ALL tego w żadnych statystykach i ocenach nie uwzględnia.
Miasto i chyba duże bo Warszawa🤔😉. I uwierz mi ,że to wcale nie lepiej.
megagencja odpowiadając na Twoje pytanie myśle że nie. Raczej allegro nie wpłynie na Inpost. Powody sa takie: Inopst nie jest jedynym przewożnikiem dla Allegro a po drugie zaraz wchodzi na rynek inny duży gracz też na A...:) dla którego Inpost też pewnie będzie woził przesyłki. W związku z tym że Inpost ma najwieksząseic paczkomatów (obecnie najbardziej popularnych) to raczej Inpost bedzie rozdawał karty :).
Co do odbiorów raczej bym próbowąl ustawić to zlecenie stalego odbioru a potem reklamacje zgłaszać bezpośrednio do swojego oddziału Inpostu ( wiesz bliższa ciału koszula) U mnie Inpost drugi rok paczki odbiera i nie zdarzył sie nawet jeden dzień aby nie było kuriera ( a też nadaje z małej wioski) Oczywiście z godzinami bywa podjazdu różnie ale kazdego trzeba zrozumieć i ja nie mam powodów do narzekania.