Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nękacie pismami, straszycie, kontaktu z Wami nie ma, lub pochłania to masę czasu.
Uregulowałem za [edycja] za II.2020 w czasie ale Wy upominacie się nadal,kto tam pracuje i czy chodzi Wam o dobą współpracę!
Pisałem na kilka Waszych adresów Allegro<info@powiadomienia.allegro.pl>
i inne, bo macie kilka. Nic nawet nie wyszło, bo adresy złe! lub źle zapisane - to podajcie właściwie.
Tel do mnie [edycja]
Pozdr.
@drzoo Spróbuj uderzyć tędy https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d1df83fc-8979-4595-90f6-008242ba2095
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@drzoo oczywiście, zależy nam na dobrej współpracy i kontakcie ze Sprzedającymi. Widzę, że na wspomnianym przez Ciebie koncie ostatnia wpłata była na początku listopada, brakuje więc miesięcznej opłaty za Abonament Sprzedawcy za grudzień i styczeń. Na koncie, z którego piszesz są także naliczone styczniowe opłaty - prowizja od sprzedaży i Abonament Sprzedawcy. Jeżeli uważasz, że w tych wyliczeniach coś się nie zgadza, skontaktuj się proszę z nami przez podany przez @Knowhere link, jako sposób kontaktu możesz wybrać formularz, rozmowę telefoniczną, czat lub wiadomość na WhatsAppie.
A zatem 11.2020 było opłacone - a miałem brzydkie upomnienia.
Proszę wyjaśnić , jak to możliwe.?
Proszę wyjaśnić, dlaczego wasze adresy nie odpowiadały ?
Proszę wyjaśnić , dlaczego zajęliście mi tak dużo czasu.
Proszę wyjaśnić, dlaczego straszycie windykacją czy czymś tam jeszcze?
Proszę wyjaśnić dlaczego Wasi pracownicy nie trzymają przyjaznej nam formy. Czy jest to sprawa wykształcenia, czy też niedostatecznego wynagrodzenia.
Proszę mi przysłać jedno pismo - ile jestem winien i ureguluję /bo przecież wszystko płacę/ wiem, ze do zapłaty jest 01.2021.
Przysyłaliście inf. comp,. na maila i płaciłem. Przysyłajcie zatem nadal regularnie,sprawdzajcie wpłaty regularnie, wychowajcie sobie odpowiednio pracowników i może to wszystko.
Oczekuję wyjaśnienia na w/w tematy.
Proszę o podanie nr tel do kontaktu i adresu mailowego, bo nie można się przez tę zaporę przebić.
Pozdr.
Zatem jeśli mam opłacony 11.2020 i 12. 2020 ?opłaciłem w dniu 29.01.2021 to znaczy ,że mam nadpłatę i proszę zaliczyć ją za 01.2021.
Proszę podać adres mail. a wyślę potwierdzenie zapłaty za 11.2020.
Pozdr.
@drzoo poprosiłam odpowiedni dział o kontakt i widzę, że otrzymałeś od nas maila w tej sprawie. Proszę odpisz na niego, a na pewno wszystko zostanie wyjaśnione.
Bardzo dziękuję za poświęcony czas i itd
Chodzi jednak o:
1 źle naliczyliście moje opłaty.
2. przysyłaliście straszące pisma /windykacja itp/
3.schowaliście się za adresami mailowymi, których nie odbieracie. /Organizacyjnie słabe i komplikuje /
4 odpisujący pracownik rozmydla temat a przy tym jest serdecznie miły.
5 zajmujecie czas mój i swój .
6 to ile jestem wam winien ?
7 odpowiadacie w stylu: "nie mam waszego płaszcza i co mi zrobisz"
8 bardzo dziękuję za cierpliwość i życzę miłego dnia.
@drzoo W dzisiejszych czasach ważne jest żeby być miłym, a nie skutecznym.