Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś otwieram kartę jakosci sprzedaży a tam Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów:25h 48m, patrzę o co chodzi..hmm więc otwieram zestawienie z 29 stycznia a tam jedna nie udzielona odpowiedz przez 257h 41m 51s myśle o co chodzi sprawdze to patrze nie no odpowiedz była szybko udzielona, więc o co chodzi ?
Jest 24godz na odpowiedź pomijając dni świąteczne: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
no to o tym wiem, to dlaczego mam w zestawieniu ze nie odpowiedzialem dla jednego dupka przez 257h 41m 51s jak odpowiedzialem po paru godzinach ?
@musicman76 Cześć. 🙂 Nie wprowadziliśmy zmian — standardowo na odpowiedź sprzedający ma 24 godziny. Pytanie zostało zadane 2 stycznia o godzinie 16:46, a odpowiedzi udzieliłeś dopiero 18 stycznia o godzinie 10:38.
a rzeczywiście bo trafiłem na klienta [edytowano] ktory juz raz to pytanie zadał 15 listopada i ja mu wtedy odpowiedziałem a potem to samo zrobił kopiuj wklej 2 stycznia i ja go zignorowałem bo juz odpowiedziałem na to pytanie
to już wiem o co chodzi trzeba sie tak bawic jak klient pyta o to samo kilka razy to trzeba mu odpowiadać to samo klilka razy taka nowa zabawa na allegro inaczej zostaniesz zbanowany haha
@musicman76 tak trzeba, my jak nie jesteśmy pewni i kupujący w pytaniu o przedmiot pisze np : dziekuje to w ramach odpowiedzi wysyłamy kropke. Tak dla pewności
@musicman76 Ty tak odbierasz tą sytuację , a ja widzę to nieco inaczej . Nie każdy jest optrzaskany w internecie czy czy w funkcjonalności allegro jak Ty ,pytający nie potrafił zlokalizować odpowiedzi więc zadał ją ponownie .
no tak klient ma prawo byc przygłupem i robic sobie jaja, sprzedający musi być cirpliwy bo go zbanują
@musicman76 przygłup, bo zadał po raz drugi pytanie? Fajne masz podejście do klientów..
bo zadaje to samo pytanie kopiuj wklej
Zresztą jakbyś miał 20% zwrotów po przed swiątecznych zakupach za "nietrafione prezenty", bo można się pobawić wyszmacić i zwrócić dla sprzedawcy w fatalnym stanie, gdzie sprzedawca może to sprzedać ale za 50% ceny to miałbyś inne zdanie o "klientach".
@musicman76jak nie radzisz sobie z ogarnieciem Allegro to nie sprzedawaj. Proste. Jezeli ci nie odpowiada Ustawa Konsumencka - nie sprzedawaj. Nie pasuje ci regulamin Allegro? Zlikwiduj konto.
Wlasnie jestes takim typowym handlarzem. Dupek...przygłup - swietne okreslenia klienta.
W przypadku czesci sprzedawcow odpowiada za nich automat "bla bla bla" bez pozniej merytorycznej odpowiedzi na pytania zadane przez klienta. Z prostego powodu: czesc w ogole nie wie co sprzedaje. I sie nie zna.
A na razie polecam wizyte u psychiatry i jakas 10-cio godzinną sesje u psychologa.
haha tobie polecam psychiatre
Kupujacy albo agent Allegro bo napewno nie sprzedawca:)
Słabe podejście i wówczas takie "wyzwiska", zmień zainteresowania.
Kupujący albo agent Allegro bo na pewno nie sprzedawca:)
@musicman76 jeśli towar zwracany w ramach odstąpienia od umowy ma obniżoną wartość to zgodnie z przepisami masz prawo obniżyć kwotę zwrotu.
Warto to robić nawet jeśli naraża to na negatywy itp. bo to jedyny sposób na takie praktyki.
negatywa raczej allegro nie usunie ..ale jeśli dyskusja byłaby przez takiego kupującego zakończona jako nierozstrzygnięta to po kontakcie konsultanci allegro zmieniają w takich sytuacjach na roztrzygniętą
musisz tylko poinformować o podstawie obniżenia i terminowo odpowiadać w dyskusji
Obniżona wartość ? = POK+negatyw 🙂 Tyle w temacie 🙂
jakby klienci czytali to co pisze na aukcjach itp nie było by u mnie 70% zapytań i problemów z szybkim odpisywanie akurat super sprzedawcę mam głęboko .... nie mam czasu na ciągle siedzenie i odpisywanie na cos co pisze w moim opisie .Pisze obuwie wyprzedawane rozmiary 37 i 38 a klient pyta o 43 .Problem powinno rozmywając allegro nie sprzedawca .Oczywiście sprzedawca najgorszy nie ma szacunku do klienta no cóż kto dostaje zwroty widzi w jakim stanie dochodzą .Średnie 10-25 razy w roku jestem oszukany przez kupującego a ja ile razy oszukuje kupującego 0 bo jakbym to zrobił chociaż raz to miałbym zablokowane konto.