Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
mam pytanie natury prawnej. Raz na czas zdarza się, że ktoś zamawia w naszym sklepie produkty na prezent, wysyłając je bezpośrednio na adres obdarowywanej osoby. Często nie dołączają do paczki żadnej informacji i wtedy pojawia się taka sytuacja.
Osoba, która otrzymała paczkę dzwoni, prosząc o dane zamawiającego. Czy w takiej sytuacji wolno je podać, czy ochrona danych osobowych? Wydaje mi się, że to drugie, ale mamy właśnie bardzo trudną sprawę. Adresatka prezentu twierdzi, że jest gnębiona i domaga się ujawnienia tych danych.
Co najlepiej zrobić w takich przypadkach?
@Client:40409938 Obowiązuje RODO > nie możesz podawać danych zamawiającego innej osobie > jeżeli twierdzi, że jest gnębiona niech złoży doniesienie na Policję > ujawnisz dane Policji jak zażądają.