anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy ja coś przeoczyłem :) 15 Apr 2024

kostas11
#21 Demiurg#

https://help.allegro.com/sell/pl/a/zakladka-otrzymane-oceny-od-dzis-przy-wybranych-ocenach-mozesz-zo...

Od 15 kwietnia w formularzu wystawiania ocen wyświetlamy listę powodów, którymi kupujący mogą uzasadnić swoją ocenę.

W przypadku oceny pozytywnej klient nie musi wskazywać powodu swojej decyzji. Jest to jednak obowiązkowe w przypadku oceny negatywnej.Gdy kupujący zaznaczy, że nie poleca zakupów u Ciebie, musi wskazać powód swojej decyzji. Może wybrać jeden z poniższych:

  • Nieuprzejma obsługa
  • Brak reakcji na wiadomość
  • Opóźniony zwrot pieniędzy
  • Nieekologiczne opakowanie
  • Źle zabezpieczony produkt
  • Nieterminowa dostawa
  • Dostarczono produkt inny niż w zamówieniu
  • Wysłano uszkodzony produkt
  • Niekompletne zamówienie
  • Zamówienie nie zostało dostarczone
  • Brak faktury VAT
  • Podejrzewam, że produkt jest nieoryginalny.

Gdy klient nie uzasadni swojej negatywnej opinii, nie oceni zakupów u Ciebie. Kupujący nadal mogą dodać własny komentarz do oceny.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@AQUASYSTEMS A tam nie potrafią znaleźć. Zwyczajnie nie czytają 😎

oznacz moderatorów