Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
mam pytanie czy opinie i ogolnie jakosc sprzedaży prowadzona w czechach wlicza się do ogólnej jakości na moim koncie w sprzedaży do polski ?
Jeśli zaczniesz sprzedaż na allegro.cz, Twoje działania na czeskim rynku będziemy uwzględniać w jakości sprzedaży.
Swoje wyniki sprawdzisz tak, jak dotychczas – w panelu Jakość mojej sprzedaży. Zobaczysz w nim dane z ostatnich 30 dni. Będziemy je sumować – przy każdej z miar wyświetlimy punkty za sprzedaż na allegro.pl i allegro.cz. Aby było to możliwe, a zarazem korzystne dla Ciebie, wprowadziliśmy niewielkie zmiany w liczeniu punktów za poszczególne miary. Zobacz, co zmieniliśmy w poszczególnych miarach jakości sprzedaży.
Do miary Obrót będziemy wliczać zamówienia, za które kupujący z Czech zapłacili w koronach czeskich. Aby było to możliwe, transakcje w czeskiej walucie będziemy przeliczać na złotówki – zgodnie z kursem NBP z dnia transakcji.
Dzięki temu obrót, który zobaczysz w panelu Jakość mojej sprzedaży, będzie sumą transakcji w złotówkach i koronach czeskich.
Doprecyzujemy opisy miar związanych z kontaktem z kupującymi, czyli Terminowe odpowiedzi w Dyskusjach i Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów. Dodamy w nich informację, że nie liczymy czasu odpowiedzi w dni ustawowo wolne od pracy – zgodnie z polskim kalendarzem świąt. Czeski kalendarz świąt będzie obowiązywał sprzedających, którzy zarejestrują swoje konta na allegro.cz.