Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupującym ja wysłałem towar przez kurier do domu,a zwrot kupujący wysłał nie mój adres domowy LECZ PUNKT DPD I NIE MÓJ OKOLICE....MAM OBOWIĄZEK ODBIERAĆ?
bo było taniej...
ale ciekawe...
w mojej miejscowości nie ma punktu dpd, ale nawet gdyby był, to?
nie masz jesli wpisałaś adres do zwrotów oraz reklamacji niech sie buja jeszcze raz
A skąd kupujący ma taki adres zwrotu? jaki miałeś adres w ofercie?
podałem adres domowy a zwrot wysłał do zabki ode mnie bardzo daleko
Więc w zasadzie nie musisz odbierać, chyba że nie chcesz ciągnąć problemu i pójdziesz na rękę kupującemu.
Nie umniejszając jego winy a tylko próbując uzasadnić: może Ta żabka i tak byla najbliższa twojemu adresowi
Kupujący odesłał bezpośrednio do punktu DPD, czy kurier awizował przesyłkę i zostawił w punkcie (regulamin DPD pozwala na przekierowanie do punktu bez zgody nadawcy czy odbiorcy).
Generalnie - to Ty podajesz kupującemu adres do zwrotu i kupujący ma obowiązek odesłać towar na wskazany adres. Jeśli wyśle na inny - jego strata, będzie musiał wysyłać jeszcze raz. To, jakiego on wybierze kuriera do zwrotu - to już jego sprawa.