anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jeśli kupujący wysłał zwrot na zły adres to ja mam obowiązek go odebrać?

komissi-777
#7 Wielbiciel#

Kupującym ja wysłałem towar przez kurier do domu,a zwrot kupujący wysłał nie mój adres domowy LECZ PUNKT DPD I NIE MÓJ OKOLICE....MAM OBOWIĄZEK ODBIERAĆ?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

komissi-777
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

bo było taniej...

ale ciekawe...

w mojej miejscowości nie ma punktu dpd, ale nawet gdyby był, to?

oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

nie masz jesli wpisałaś adres do zwrotów oraz reklamacji niech sie buja jeszcze raz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A skąd kupujący ma taki adres zwrotu? jaki miałeś adres w ofercie?

oznacz moderatorów

komissi-777
#7 Wielbiciel#

podałem adres domowy a zwrot wysłał do zabki ode mnie bardzo daleko 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Więc w zasadzie nie musisz odbierać, chyba że nie chcesz ciągnąć problemu i pójdziesz na  rękę kupującemu.

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Nie umniejszając jego winy a tylko próbując uzasadnić: może Ta żabka i tak byla najbliższa twojemu adresowi 

oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#

Kupujący odesłał bezpośrednio do punktu DPD, czy kurier awizował przesyłkę i zostawił w punkcie (regulamin DPD pozwala na przekierowanie do punktu bez zgody nadawcy czy odbiorcy).

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Generalnie - to Ty podajesz kupującemu adres do zwrotu i kupujący ma obowiązek odesłać towar na wskazany adres. Jeśli wyśle na inny - jego strata, będzie musiał wysyłać jeszcze raz. To, jakiego on wybierze kuriera do zwrotu - to już jego sprawa.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów