Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient " Client:108901851" kupił drona , najpierw telefonicznie zgłosił że dostał nie ten co zamawiał i powiedział że mu zależy tylko na pilocie bo drona już ma . Uzgodniłem z nim zwrot i wymianę na lepszy model na co się zgodził . Za kilka godzin negatywy "Otrzymałem produkt zupełnie inny niż ten wystawiony na stronie sprzedawcy. Pogodziłem sie z tym,ale niestety później okazało się że produkt zupełnie nie działa " . Po czym jak je otrzymałem próbowałem zadzwonić do niego - niestety zablokował mnie . Myślę że tak działa konkurencja . Mieliście już takie przypadki ?
Niestety tak bywa, masz dowody? Allegro nie zareaguje na przypuszczenia.
przy rozmowie telefonicznej nie mam dowodu nie nagrywałem 😉 przy próbie mojego kontaktu drugi raz odzywa sie od razu poczta a jak dzwonie z innego numeru to sygnał jest długo ale nie odbiera ,więc to może być numer który wykorzystuje do tych celów .
owszem, były takie przypadki.
jednak na tym portalu nie ma klientów nieuczciwych.
no tak racja 😉
pamiętam że było coś takiego, ale nie umiem teraz znaleźć. To było jeszcze przed pierwszą sprzedażą Allegro. Nawet pamiętam nick klienta który tak mi zaszedł za kórę że będę go pamietała chyba do śmierci. Przez prawie 3 tygodnie woził w samochodzie odebraną osobiscie niewielką przesyłkę ( koperta ) a do mnie miał pretensje że został oszukany. Słowo "oszustka" było chyba najłagodniejszym jakiego używał. I co mi przyszło z tego że na koniec mnie przeprosił jeżeli krwi mi napsuł na kilka lat.
@cztery_bez_atu ale przeprosił