Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie do Allegro.
Jak Allegro zamierza wspomóc sprzedawców w związku z opóźnieniami doręczeń paczek przewoźnika Poczty Polskiej.
To Wy Allegro rekomendujecie tego przewoźnika, to Wy Allegro macie podpisana umowę z tym przewoźnikiem.
My sprzedawcy pod Waszym naciskiem musimy wiecznie rozszerzać listę proponowanych firm kurierskich.
Czy Wy już wiecie jak duże problemy z doręczeniami ma Poczta polska???
My sprzedawcy wiemy - i nasi klienci również - którym nie możemy zagwarantować wysokiej jakości obsługi transakcji.
Tak, wiem, możemy zmienić sobie kuriera - to nie jest takie proste!!
Działamy poprzez Api - za wdrożenie kolejnego przewoźnika musimy znowu zapłacić! To nie jest za darmo i nie dzieję się z dnia na dzień. Informatycy też potrzebują czas na wdrożenie - nie jesteśmy jedynymi klientami firmy obsługującej naszą firmę.
Bardzo proszę w takim razie - czy Wy Allegro macie jakiś wpływ na Pocztę polską???
Nas sprzedawców NIE INTERESUJĄ PROBLEMY poczty.
Rekomendujecie Pocztę Polską jako przewoźnika Allegro to teraz bardzo proszę o zatroszczenie się o jakość wykonywanej usługi tego przewoźnika.
dziękuję za uwagę
Anna
promis-sklep
@promis-sklep Na bieżąco monitorujemy sytuację. Jednocześnie nie mamy wpływu na wewnętrzną politykę tego przewoźnika, obowiązujące procedury oraz kryzys, z którym obecnie się zmaga.
Ze swojej strony podjęliśmy działania, żeby klienci rzadziej wybierali dostawę Pocztexem w Smart! w tych ofertach, w których sprzedający udostępnia dostawę kurierem również przy udziale innych przewoźników. Zadbaliśmy o to, aby na etapie składania zamówienia klient zobaczył już czas dostawy zgodny z aktualnym czasem przewozu dla metody Pocztex.
Super, chociaż tyle i aż tyle.
dziękuję
Anna