Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący po zakupie produktu przez 5 dni nie mógł zdecydować się jak spersonalizować zakupiony produkt, przez co anulowałem aukcję informując go o tym w wiadomości na allegro, po czym złożyłem wniosek o zwrot prowizjii.
Dodam że kupujący wybrał sposób zapłaty za pobraniem.
Wniosek został automatycznie odrzucony.
Czy w takim wypadku mam jakąś możliwość odzyskać prowizję, oraz jak radzicie sobie z takimi kupującymi którzy zwlekają z podawaniem informacji potrzebnych do personalizacji produktów?
napisałeś, że kupujący wybrał sposób zapłaty za pobraniem, dlaczego nie wysłałeś towaru ?
Nie wysłałem towaru ponieważ kupujący nie określił jak powinien zostać spersonalizowany produkt. Miał na to 5 dni, aukcja w dalszym ciągu wisiała jako nie wysłana i zaniżała statystyki czasu realizacji oraz jakości sprzedaży
Przestań wystawiać w opcji zapłaty "za pobraniem" oraz "odbiór osobisty" a nie będziesz mieć problemów z odzyskiwaniem prowizji jak klient oleje transakcję.
"Dodam że kupujący wybrał sposób zapłaty za pobraniem"
napisałeś wyżej, że kupujący wybrał sposób zapłaty za pobraniem, to wybrał czy w końcu nie wybrał ?
Tak jest sposób, musisz dołączyć dowód na brak transakcji i napisać odwołanie.
Jaki to może być dowód? wiadomość o poinformaniu kupującego że jestem zmuszony do anulowania aukcji ponieważ nie określił jak ma zostać spersonalizowany zakupiony przedmiot, może być takim dowodem?
@darek65-16 Tak, spróbuj, oczywiście najlepsze byłoby oświadczenie kupującego.
Wyrzuć płatność za pobraniem i odbiór osobisty, zawsze są z tym problemy.🙄