Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W ostateczności piszę do allegro w takich sprawach, bo wiem jaka jest ich polityka komentarzy. Mimo wszystko ostatnio dostałem negatywa z powodu długiego terminu dostawy. Klient złożył zamówienie w poniedziałek popoludniu, termin wysyłki mam 48 godzin, mimo tego wysłałem mu we wtorek w południe, czyli wcześniej niż deklaruję. Wybrał allegro polecony, gdzie serwis podaje orientacyjny czas dostawy 3-4 dni robocze. Wysyłka była wysłana jak wspomniałem we wtorek, w piatek rano, już po godz. 8.00 otrzymał paczkę. Od nadania minęło 3 dni robocze. Dostawa moim zdaniem zmieściła się w widełkach podawanych przez portal, co i tak jest sukcesem dla tej formy dostawy. Niestety po otrzymaniu paczki dostałem negatywa o treści: bardzo długi czas dostawy. Idzie coś tutaj wywalczyć ? moim zdaniem ocena jest niesprawiedliwa, bo czas dostawy nie przekroczył podawanego przy zakupie.
Dlatego stety- niestety sprzedawcy powinni takim osobom wysyłać wezwanie do usunięcia komentarza.
@mr_oma To nie powinno być w gestii sprzedawcy by prosić klienta o zmianę niesłusznie aczkolwiek subiektywnie ocenionej transakcji bo to jest krzywdzące i niesprawiedliwe . Skoro sprzedawca mieści się w deklarowanym czasie nadanie to nie powinien być za to negatywnie oceniany . Skoro nie możecie nic pomóc według obecnych zasad regulaminu to trzeba by go niezwłocznie zmienić .
masz fuksa, że sprzedawca zmienił Ci komentarz
jak widzisz polityka allegro pozwala na nieprawdziwe i krzywdzące oceny
i publiczne zachęcanie do nie kupowania u danego sprzedawcy
w swoim serwisie mimo, że to niezgodne z prawem