anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jest opcja zmiany takiego komentarza ?

mikeza
#20 Guru#

W ostateczności piszę do allegro w takich sprawach, bo wiem jaka jest ich polityka komentarzy. Mimo wszystko ostatnio dostałem negatywa z powodu długiego terminu dostawy. Klient złożył zamówienie w poniedziałek popoludniu, termin wysyłki mam 48 godzin, mimo tego wysłałem mu we wtorek w południe, czyli wcześniej niż deklaruję. Wybrał allegro polecony, gdzie serwis podaje orientacyjny czas dostawy 3-4 dni robocze. Wysyłka była wysłana jak wspomniałem we wtorek, w piatek rano, już po godz. 8.00 otrzymał paczkę. Od nadania minęło 3 dni robocze. Dostawa moim zdaniem zmieściła się w widełkach podawanych przez portal, co i tak jest sukcesem dla tej formy dostawy. Niestety po otrzymaniu paczki dostałem negatywa o treści: bardzo długi czas dostawy. Idzie coś tutaj wywalczyć ? moim zdaniem ocena jest niesprawiedliwa, bo czas dostawy nie przekroczył podawanego przy zakupie.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

Client:65300220
#10 Popularyzator#

Dlatego stety- niestety sprzedawcy powinni takim osobom wysyłać wezwanie do usunięcia komentarza.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@mr_oma To nie powinno być w gestii sprzedawcy by prosić klienta o zmianę niesłusznie aczkolwiek subiektywnie ocenionej transakcji bo to jest krzywdzące i niesprawiedliwe . Skoro sprzedawca mieści się w deklarowanym czasie nadanie to nie powinien być za to negatywnie oceniany . Skoro nie możecie nic pomóc według obecnych zasad regulaminu to trzeba by go niezwłocznie zmienić .

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

masz fuksa, że sprzedawca zmienił Ci komentarz

jak widzisz polityka allegro pozwala na nieprawdziwe i krzywdzące oceny

i publiczne zachęcanie do nie kupowania u danego sprzedawcy

w swoim serwisie mimo, że to niezgodne z prawem

 

oznacz moderatorów