Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W ostateczności piszę do allegro w takich sprawach, bo wiem jaka jest ich polityka komentarzy. Mimo wszystko ostatnio dostałem negatywa z powodu długiego terminu dostawy. Klient złożył zamówienie w poniedziałek popoludniu, termin wysyłki mam 48 godzin, mimo tego wysłałem mu we wtorek w południe, czyli wcześniej niż deklaruję. Wybrał allegro polecony, gdzie serwis podaje orientacyjny czas dostawy 3-4 dni robocze. Wysyłka była wysłana jak wspomniałem we wtorek, w piatek rano, już po godz. 8.00 otrzymał paczkę. Od nadania minęło 3 dni robocze. Dostawa moim zdaniem zmieściła się w widełkach podawanych przez portal, co i tak jest sukcesem dla tej formy dostawy. Niestety po otrzymaniu paczki dostałem negatywa o treści: bardzo długi czas dostawy. Idzie coś tutaj wywalczyć ? moim zdaniem ocena jest niesprawiedliwa, bo czas dostawy nie przekroczył podawanego przy zakupie.
Zmieściłeś się w ich sugerowanych "widełkach czasowych dostawy" więc komentarz logicznie jest do anulowania ale nie my i nie logika o tym decydujemy tylko allegro .Dziewczyny co wy na to? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mikeza, podasz, proszę, numer tego zamówienia? Sprawdzę, czy mogę jakoś tu pomóc. 🙂
zamówienie: 53b85401-069b-11ed-a8ef-ebda589c4d98 z mojego drugiego konta.
jedyny zarzut kupującego to długi czas dostawy, który moim zdaniem zmieścił się widełkach allegro poleconego. wysyłałem prośbę o zmianę komentarza próbując wyjaśnić wszystkie wątpliwości, ale bez sktuku. Szkoda mi trochę takiej oceny, bo klient dostał przesyłkę w terminie. jakby miał jakiś inny zarzut to dałbym sobie spokój.
@mikeza moim zdaniem nie pozostaje Ci nic innego jak rzeczowo i grzecznie odpowiedzieć na ocenę , a powiem Ci ,że czasem negatyw z rozsądnym wyjaśnieniem sprzedwcy przynosi więcej korzyści niż zła .
doskonale o tym wiem, stąd sporadycznie piszę do allegro w sprawie komentarzy. Mimo wszystko głupio, jak ktoś ocenia kwestie, na które nie mamy wpływu i na dodatek ocena nie jest do końca zgodna ze stanem faktycznym i prawdą.
tylko dlaczego mamy być ciągle "grzeczni" i "przyłóż do rany" - skoro sprzedawca zrobił wszystko jak należy ? Allegro jest od tego - aby taki komentarz wywalić na dzień dobry - skoro kupujący jasno deklaruje za co wystawił a nie jest to zgodne z prawdą.
szczególnie niesłuszny 🙂 samowybiczujmy się jeszcze wspólnie w pokorze i smutku
Szanujmy Klientów - a oni niech szanują nas.
@-Butik-Julisia- szacunek dla sprzedawcy został pochowany na początku lat 90-tych ub.w.
na szczeście nie u wszystkich - ale masz dużo racji
@mikeza zrezygnowałem z poleconych , już rok i problemy jakby się skończyły . Miałem identyczną sytuację z treścią ,, inni sprzedawcy dostarczają na drugi dzień ,,
wyślesz kurierem - nie dojdzie na drugi dzień i też możesz dostać bata - bo subiektywna ocena.
@mikeza, niestety nie możemy usunąć tego komentarza. Choć kupujący faktycznie zgadza się na warunki realizacji zamówienia, wciąż ma on jednak możliwość oceny tego aspektu. Subiektywnie ocenił czas dostawy i nie możemy w to ingerować.
Rozumiem, że taka odpowiedź nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca, natomiast być może kontakt z kupującym dałby lepszy rezultat?
@mr_omaale czas wysyłki już nie jest oceniany
nie jest oceniany koszt dostawy, ale to nie ma specjalnego znaczenia, bo kupujący może ocenić np. obsługę - obniżając gwiazdki z tytułu długiej czy według jego oceny drogiej dostawy. Ogólnie kupujący zawsze może dać negatywa, czy obniżyć oceny, bo tak jest skonstruowany system ocen. Jak widać na powyższym przykładzie nawet komentarz i ocena niezgodna z prawdą jest akceptowana przez allegro.
Klient nie ocenił czasu wysyłki, tylko czas dostawy przez przewoźnika (pocztę) listu poleconego który jego zdaniem był za długi, bo trwało to aż 3 dni. Zamiast ocenić pracę Poczty na stronie Poczty - która nota bene wyrobiła się w zadeklarowanym czasie, bo list polecony może iść do 14 dni roboczych, wyżył się na sprzedającym a Allegro i wystawił komentarz negatywny a Allegro nie może w to ingerować, bo to sprzeczne z polityką serwisu 😋
Próbowałem nawiązać kontakt, ale bez odzewu.
Moim zdaniem tego typu ocena to trochę fikcja, bo jak nazwać subiektywna ocenę, która jest niezgodna z prawdą. Równie dobrze można kupić rano, a wieczorem wystawić negatywa z długą oceną dostawy, bo kupujący zakładał, że otrzyma paczkę tego samego dnia. W ten sposób uczymy kupujących, że system ocen jest oderwany od rzeczywistości. Subiektywna ocena to jedno, ale trzymajmy się pewnych realiów i podchodźmy do systemu ocen poważnie. Tutaj tego zabrakło.
@mikeza, jeśli chcesz, możemy skontaktować się z kupującym w Twoim imieniu. Rozumiem Twój punkt widzenia, niestety nie mogę zrobić nic więcej.
jeśli to coś pomoże, to czemu nie. Może autorytet allegro wpłynie na zmianę oceny 🙂
Kupujący edytował ocenę i usunął negatywa. Jeśli to po informacji od portalu to jestem wdzięczny za pomoc. widać jest moc sprawcza 🙂