Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący wybrał przesyłkę poleconą Pocztą polską. Wysłałam w deklarowanym czasie. Po około pięciu dniach Kupujący pisze do mnie z pretensjami, żebym coś zrobiła bo nie dostał przesyłki. Sprawdziłam numer i rzeczywiście przesyłka była ,,w drodze". Napisałam Kupującemu, że sprawdziłam przesyłkę i podałam mu jeszcze raz numer nadania. Napisałam, że tutaj moja rola się kończy i nie mam wpływu na działanie poczty.
Otrzymałam od Kupującego ocenę ,,Nie Polecam" - trzy gwiazdki za obsługę Kupującego i komentarz, cytuję: "Przesyłka szła bardzo długo, kiedy napisałem w tej sprawie do sprzedawcy, zostałem spławiony. Pani tylko napisała że to nie jej wina i w sumie to ma to gdzieś. Dlatego opinia negatywna "
Poprosiłam kupującego o usunięcie komentarza, jednak nie ma odzewu. Czy jest szansa żeby Allegro usunęło taką niesprawiedliwą ocenę?
kolorowa-szaffa drogie Złotko Twoja rola nie kończy się w chwili nadania przesyłki , a doręczenia i jeszcze pod warunkiem ,że klient nie zgłasza zastrzeżeń . Jakiej oceny się spodziewałaś skoro klient zapłacił ciężko zapracowanymi pieniędzmi ,a Ty ignorancko odpowiadasz ,że ,, Twoja rola się skończyła ,,
Dokładnie... Mnie się zdarzyło nawet dzwonić po urzędach pocztowych i sortowaniach w poszukiwaniu takiej wydłużonej przesyłki. Na allegro klient jest Bogiem, no chyba, że ma się wywalone na to żeby nie mieć 100% pozytywów to wtedy wszystko jedno bo już 99,9% to nie 100% 🙂
Wiekszej bzdury nie czytałem, jest okres świąteczny i wysylka Polska Pocztą to najgorszy pomysł to jedno primo, drugie według prawa wykonała wszystko z Nim, czyli wysłała towar, towar został dostarczony, nie mamy jako klienci Poczty możliwości wpływu szbykość działania poczty, wiec allegro takie komentarze powinno usuwać od razu, bez jakis tematów w tym temacie. Jakby paczka szła samolotem który rozbiłby sie nad oceanem, to też wina sprzedającego? Bo szła za dlugo? Szok.
@kolorowa-szaffa Czy próbowałaś kontaktować się z kupującym w celu wyjaśnienia tej sytuacji?
Tak, kontaktowałam się. Byłam uprzejma i wyjaśniłam całą sytuację. Nie mam poczucia, że olałam kupującego, dlatego prosiłam o usunięcie komentarza.
@kolorowa-szaffa Twoja rola się kończy wtedy, gdy kupujący otrzyma przesyłkę. Za zaginięcie, opóźnienia itp. odpowiadasz nawet wtedy, gdy spowodował to przewoźnik przez Ciebie udostępniony.
Nie masz obowiązku udostępniania przewoźnika, który nie spełnia Twoich oczekiwań, jeśli go udostępniasz, odpowiadasz za jego poczynania.
@kolorowa-szaffa zdaje sie że negatyw nie był za to że przesyłka szła zbyt długo lecz za to że kupujący poczuł sie "spławiony".
My również wysyłamy listy allegro i również czasami ida do klientów dłużej niż 3-4 dni. Niemniej w takiej sytuacji kiedy klient pyta o przesyłke zawsze staramy sie przeprosić i jak najdokładniej wyjaśnić że w przypadku listów niestety może sie tak zdarzyć.
Zawsze też prosimy kupującego o kontakt za jesli w ciągu dwóch -trzech dni przesyłka nie zostanie doręczona.
Wówczas nawet jeśli jest opóźnienie to kupujacy wie że nie zostaje z tym sam i że jeśli by sie zdarzyło zagubienie przesyłki to bardziemy sie starali szybko zareagować.
Z reguły w ciągu tych dwóch-trzech dni przesyłki docieraja a poki co żaden z klientów nie zgłaszał zastrzeżen co do obslugi.
Cóz taka nasza metoda .
@kolorowa-szaffa Rzeczywiście Twoja rola nie kończy się na nadaniu przesyłki. Czymś innym jest fakt, że jako sprzedający nie powinniśmy w ogóle być oceniani za opóźnienia po stronie przewoźnika, ALE w momencie, kiedy klient zgłasza problemy z dostawą, to staje się to problemem sprzedającego. Jako sprzedający ze 100% pozytywnych komentarzy mogę tylko podpowiedzieć, że w takiej sytuacji pierwsza informacja, jaką powinien otrzymać od Ciebie klient to zapewnienie, że natychmiast zajmiesz się sprawą, skontaktujesz się z infolinią przewoźnika i spróbujesz jak najszybciej wyjaśnić powody opóźnienia.
Zdarzało mi się po kilka razy dziennie wydzwaniać do przewoźników, naciskać, domagać się niezwłocznego doręczenia. Ważne jest, żeby na bieżąco informować klienta jak wygląda sytuacja. Wtedy możesz być pewna, że mimo opóźnienia nie dostaniesz negatywnego komentarza, a wręcz przeciwnie - klient doceni zaangażowanie.
Dziękuję za odpowiedź. Ma to sens, ale trochę po fakcie człowiek mądrzejszy. To moja pierwsza negatywna ocena i nadal uważam, że niesprawiedliwa, zwłaszcza, że kupujący skupił się na tej opóźnionej wysyłce. No cóż pozostaje mi odpowiedzieć kupującemu w komentarzu.
Klient nie był wcale taki zły bo urwał tylko 2 gwiazdki za obsługę a pozostałe gwiazdki masz w komplecie. Jak na negatyw to piękna ocena 😂 Odpisz klientowi rozważnie bo zawsze może ocenę usunąć i wystawić gorszą.
Jak mi się przytrafi taka sytuacja to od razu wypełniam formularz reklamacyjny PP przez internet i informuję na bieżąco klienta o swoich poczynaniach. Najgorsze co można napisać kupującemu to to że Twoja rola kończy się na nadaniu.
Teraz jak już widzisz co mogło urazić klienta to spróbuj jeszcze raz go przeprosić ,napisz że poczuwasz się do winy .Dobra skrucha i przeprosiny mogą ci jeszcze pomóc w oczyszczeniu z negatywa.
Allegro ma w obowiązku usunąc taki komentarz, po pierwsze nie masz wpływu na transport wyslanej paczki, według prawa konsumenckiego i handlowego, wykonałeś/łaś wszystko zgodnie z w/w prawem.
Pocztą to wysyła się kartkę na święta do cioci a nie towar dla klienta na allegro.
mhmmm a to przypadkiem nie klient wybiera sobie opcje dostawy? Czy może coś mnie ominęło?
@krejzole a ja tam wysylam pocztą i jak sie tutaj naczytam o różnych problemach DPD/UPS/ONEBOX I KOLPORTER to póki co poczte moge sobie bardzo chwalic.
Korzystam tylko z Poczty i Inpostu i w tym roku na ładnych kilka tysiecy przesyłek nie miałem żadnej reklamacji.
Rzeczywiście kilkukrotnie przesyłki allegro polecone szły dłużej niż średnia lecz koniec konców zawsze sie wszystko dobrz konczyło.
Ja tam na pocztę przynajmniej w tym roku narzekać nie muszę ,żadna przesyłka nie zaginęła i nikt nie zgłaszał skarg tytułem uszkodzeń ,podobnie miałem z in postem czy kurierem (z poza listy uważanych przez allegro) .
Nie dostałaś oceny za opóźnienie, tylko za odpowiedź na maila od klienta. Faktycznie zabrzmiała jak "w sumie mam to gdzieś", a to niedobrze.
- będę monitorować sytuację, jeśli do jutra przesyłka nie wyjdzie z sortowni, spróbuję interweniować
- powiadomię Pana/Panią o skutkach interwencji
- proszę o cierpliwość, jeszcze nigdy nie zaginęła mi przesyłka, na pewno niedługo ruszy w drogę
ostatecznie
- niewiele mogę w tej sytuacji zrobić, ale postaram się
To tylko kilka z szerokiego wachlarza możliwości, z których nie skorzystałaś. Zamiast tego było "ja wysłałam, teraz ty się martw". Mało kulturalne🙄
Oj Kasia a to nie jest aż takie złe, znam większe arogancje, miłego wieczoru. A tak to nadal cisza, no wiesz.😁