Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po 2 miesiącach klient zgłosił, że dostał rękawice bramkarskie rozmiar 10 zamiast 10,5. Wysłał zdjęcia i na opakowaniu 10 i na metce 10.
Jedyny egzemplarz tego modelu sprzedałem jemu. Nie miałem rozmiaru 10.
Na fakturze z hurtowni mam rozmiar 10,5 czyli prawidłowy, przy wysłce nie mogło więc dojść do pomyłki a dwa razy sprawdzamy wysyłaną rozmiarówkę.
Mam podejrzenie że to nie jest towar ode mnie.
Opiera się na "artykule 43d i 43e ustawy o prawach konsumenta: Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową trwa 2 lata od dnia wydania towaru".
Nie przysługuje mu zwrot przez allegro bo minęło 14 dni od odebrania. Czy z powyżych art wynika że po 23 miesiącach też ma prawo zgłosić mniejszy rozmiar niż zamawiamy.
Oczywiście zakładam, że rozpakował go dziś dopiero stwierdzając niezgodność.
odrzuć reklamację w dyskusji możesz pokazać dane z faktury bez danych wrażliwych, a konsultantowi allegro pokaż że ten model był wystawiony tylko jako 10,5 więc nie ma możliwości by to był twój towar oczywiście sprawdź na magazynie co masz na innym opakowaniu tego towaru
nie mam magazynu, działam w dropie, na oczy nie widziałem rozmiaru 10 😀
masz 14dni na odniesienie się do reklamacji pisz do hurtowni by sprawdzili czy wysłali to co trzeba jak potwierdzą to odrzuć reklamację
sprawdzilem fv z hurtowni, jest 10,5
Sam pakuje wiec nie ma mowy o pomyłce
To odrzuć reklamację skoro masz pewność mnie niezdziwiłby fakt,jakby kupili gdzie indziej wcześniej to samo okazało się za małe a czas na zwrot minął i cyk podmianka. To allwgro tu kupujący jeci po bandzie bo mu wszystko wolno dlatego nagrywa się pakowanie i zwroty.
tak właśnie podejrzewam, czekam na odpowiedż allegro, oni wiedza czy gosc kupil gdzie indziej i teraz mi wpycha cudzy towar
Ale co z tego że na fv jest 10,5
moze. A fv jest dobrze a faktycznie wysłali 10
Może być też tak, że klient pomylił sprzedawców, czyli aukcje. Miałem taki przypadek, gdzie klientka napisała do mnie wieczorem, że stojak na ubrania jest niekompletny. Odpisałem, aby zaznaczyła brakujące elementy na instrukcji, a rano napisała, że przeprasza, ponieważ pomyliła wieszaki – kupiła dwa takie wieszaki. Okazało się, że wieszak ode mnie był w porządku i już go złożyła. Drugi, niestety, miał wadę konstrukcyjną i brakujące elementy, ale to dotyczyło innej aukcji, a nie mojego wieszaka.