Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Po uzupełnieniu wszystkich danych przechodzę do zamawiania kuriera, a kółeczko się kręci i kręci od ponad pół godziny i nic nie mogę zrobić. Następnym krokiem jest generowanie etykiet, więc rozumiem, że dzisiaj nie nadam paczek do DPD i UPSa?
Dodam, że sprawdziłam połączenie z Internetem, mam możliwość korzystać z dwóch różnych źródeł i nadal nie działa, więc problem raczej nie występuje u mnie.
Ten sam problem -.-
@FHU_ADAMS, @PoltexBHP czy korzystacie z jakiegoś konkretnego narzędzia nadawczego? Czy problem występuje również po wyczyszczeniu pamięci podręcznej oraz plików cookies (zrobicie to kombinacją klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE) lub zmianie przeglądarki?
Mam ten sam problem, usunięcie plików cookies nie pomogło...
@Daffi_1992, korzystasz z jakiegoś konkretnego narzędzia nadawczego? Mogę Cię prosić o zrzut ekranu, na którym widać opisany problem?
Mamy ten sam problem, nie można zamówić kuriera.
Ja wczoraj miałam problem z wygenerowaniem etykiety na kuriera InPost. Nie zamawiałam podjazdu, więc w tym temacie się nie wypowiem, ale przez nadaj z allegro etykieta się w ogóle nie wygenerowała, musiałam to zrobić przez system InPost.
@wiki0441 @FHU_ADAMS @J2003M @PoltexBHP
Dzień dobry,
w przypadku problemów technicznych w pierwszej kolejności zalecamy wykonanie następujących czynności:
1. włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",
2. wyczyszczenie „ciasteczek” w przeglądarce,
3. zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,
4. odznaczenie opcji "Powiąż moje konto z Allegro" w zakładce "Moje Dane",
5. zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),
6. zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.
Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.
Jeżeli problem będzie nadal wstępował prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z podaniem następujących danych oraz przesłanie zrzutu ekranu:
1. Data i czas zdarzenia:
2. Rodzaj i wersja przeglądarki:
3. Wykonywana czynność:
4. Komunikat o błędzie:
5. Sposób logowania (Allegro, Facebook, Manager Paczek):
6. Adres e-mail w Managerze Paczek:
7. Login Allegro:
Zgłoszenie zostanie przekazane niezwłocznie do dalszej weryfikacji do Działu IT.
W imieniu firmy InPost przepraszam za wszelkie niedogodności.
nie ma wiadomości na ten temat?
a klienci czekają i co im powiedzieć?
@J2003M jaka przerwa ? Ja mogę wygenerować normalnie etykietę (Manager przesyłek)
Opcja niedostępna z powodu przerwy technicznej InPost.
Dokładnie mam to samo na allegro lokalnie
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ u mnie to samo na allegro lokalnie
@agulat, @mieso1313 odnotowaliśmy problem z generowaniem etykiet InPost na Allegro Lokalnie. Przepraszam Was za niedogodności. Pracujemy, nad przywróceniem tej możliwości.
Dzięki, już działa 🙂
Daję wszystkim znać, że udało mi się przez stary formularz nadawczy. W zakładce "dodane przesyłki" już miałam te, które próbowałam zrobić w nowym formularzu, więc stamtąd zamówiłam podjazd i pobrałam etykiety. Niektóre zamówienia się powtarzają, jest syf ogólnie, ale przynajmniej mam jakąś możliwość nadać dzisiaj paczki. Dziękujemy za nowy formularz nadawczy, serio...
Też próbuję wygenerować etykietę i niestety nie jest to możliwe.... Pierwszy raz mam ten problem.
@agniesiad, z jakiego narzędzia nadawczego korzystasz? Mogę Cię prosić o zrzut ekranu z widokiem na całe okno przeglądarki z tym problemem?
DPD nie da sie wygenerować etykiety =(
w końcu grupa anonymus zajęła sie chyba tym allegro które kłamie na każdym kroku zmuszając mnie do wysłania paczki o czasie i drugą ręką zabraniając mi wysłania paczki o czasie