Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ostatnio pojawił się problem, ponieważ kupujący dokonuje zakupu po godzinie rezygnuje z zakupu, lecz nie odznacza anuluj zakup tylko robi zwrot towaru którego nie otrzymał i ja nie mogę otrzymać prowizji cos się bałagan zrobił
A napisz do Allegro skoro zwrot przed wysłaniem to nie powinno pobierać prowizji.
@ald-mar1
Jeżeli Kupujący deklaruje zwrot (odesłanie rzeczy do Ciebie) zamiast anulować zamówienie - to zamówienie nie jest anulowane. Powinieneś wysłać aby:
- Kupujący mógł odesłać (zwrócić) Ci to co zadeklarował zwrócić (nie można zwrócić czegoś w posiadanie czego się nie weszło).
- nie pogorszyły Ci się statystyki związane z (nie)terminową wysyłką i (nie) szybką dostawą. W ocenie sprzedawcy nie są uwzględniane zamówienia anulowane, ale zamówienia w których zadeklarowano zwrot - są uwzględniane.
Kupujący komplikuje sobie sytuację wybierając opcję zwrot przed otrzymaniem rzeczy - zamiast anuluj.
Np. wydłuża termin na zwrot środków do 14 dni (zamiast wymaganych przez Allegro: 2 dni - w przypadku anulowania).
Witam tylko jest tak ze kupujący tez nie dokonał wpłaty przesyłka miała być wysłana za pobraniem i teraz na koncie jest zaznaczony przez kupującego zwrot towaru oraz zwrot środków, i rozmawiałem z kupującym i nie każdy do końca rozumie wszystko wiec wydaje mi się ze po dokonaniu zakupu powinna być wiadomość, dokonałeś zakup anuluj zakup widoczny dla kupującego
@ald-mar1
Nie należy Ci się zwrot prowizji do czasu wykazania, np.:
- zwrotu środków kupującemu
- posiadania dowodu nieodebrania przez kupującego przesyłki pobraniowej
Niepotrzebnie zwlekasz z wysyłką - dzisiaj Twoje statystyki są już gorsze niż wczoraj.
jak mam cos wysłać w brew kupującemu on nie chce towaru i odznaczył zwrot towaru zaraz po zakupie nie dokonał także płatności
@ald-mar1
Zgodnie z obowiązującym (przynajmniej póki co) porządkiem prawnym: Kupujący który złożył ofertę kupna i zawarł prawnie wiążącą umowę (z obowiązkiem zapłaty) nie ma prawa "nie chcieć" towaru. Jeżeli zamówienia nie anulował - to ma obowiązek towar odebrać i za niego zapłacić. Może mieć (np. jako konsument) również prawo odstąpić od Umowy (składając stosowne oświadczenie) z obowiązkiem zwrotu (odesłania) rzeczy do Sprzedawcy.
Wówczas sprzedawca oddaje kupującemu środki (w ciągu 14 dni od odstąpienia przez konsumenta).
Tak to wygląda od strony formalno-prawnej.
Chcesz iść "na skróty" ? - namów Allegro, żeby również "na skróty" zwróciło Ci prowizję i nie uwzględniało tej transakcji w ocenie Twojej tzw. "jakości" sprzedaży.