Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Farsa trwa już 3 tydzień , klient zgłosił zwrot towaru / nic nadzwyczajnego / , ale minął termin na jego nadanie i oznaczyłem odmowę zwrotu motywując przekroczeniem terminu . Klient otwiera dyskusję / też nic nadzwyczajnego / tłumaczą brakiem czasu i prosi o zgodę nadania zwrotu po terminie ...... zgadzam się i proszę o nadanie przesyłki na adres podany w zakładce ,, zwroty ,, .Nastąpiła kilkudniowa cisza , przesyłki nie ma .Dzisiaj ..... zacytuję słowa klienta z dyskusji
,,Witam, dziękuje bardzo. Tylko zastanawiam czemu jest zmiana ceny od 128 zł do zwrotu na 50zl? ,,
gdy kwota do zwrotu to 50,70zł . Zasugerowałem klientowi pomyłkę transakcji załączając zrzut z ekranu z widocznymi danymi , datą i kwotą .
Czy mam oczekiwać ,że klient otrzyma zwrot z POK na kwotę 128zł ??? .. .
Data i numer zwrotu |
14 września 2022, 18:17 - RPL4/2022 |
zwrot w dalszym ciągu do mnie nie dotarł , allegro nie włącza się do dyskusji ,zamówienie cafa83a2-32b8-11ed-a3dd-8b5824b74eac ,
@la_nika 🌼już przerabiałem podobną sytuację , zgłoszony problem i po rzetelnym wyjaśnieniu cisza , 14-tego dnia ... BACH!!!...... złożony wniosek do POK i automatyczna rekompensata , lepiej na zimne dmuchać .
Jeszcze jedno pytanie ..... dyskusja trwa już tydzień , a nikt z obsługi się nie włącza !!!
@mdrogeria to dlatego, że kupujący nie poposił o pomoc w dyskusji.