Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka dokonała oceny i wystawiła nam w jednym parametrze 3 gwiazdki. Doszłyśmy do porozumienia, poprosiłam z pozycji "otrzymane oceny" o usunięcie i tak też się stało. Ale klientka stwierdziła, że ma potrzebę ponownego ocenienia na 5 po zrozumieniu w czym rzecz, tyle że przy tej transakcji pokazuje jej, że już dokonała oceny pomimo jej usunięcia. Odświeżyła stronę także. Czy nie może już ponownie ocenić czy jakiś czas na aktualizację musi minąć?
Respivent owszem , powinna mieć możliwość wystawienia oceny z zakładki ,, moje zakupy ,,
Dzięki za potwierdzenie, że można, bo zgłupiałam. Zobaczymy co jej pokaże za jakiś czas jak wróci do tego
@Respivent Można ponownie ocenić, o ile nie minęło 90 dni od zakupu. Jeśli minęło, nie oceni.