anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak długo trwa autoryzacja konta do wypłat po zmianie nazwiska?

FHU_IBAG
#9 Pomysłodawca#
  • Witam mam taki problem mam 2 konta na allegro, niedawno braliśmy ślub i zmieniłam nazwisko na męża na 1 koncie wysłałam zdjęcia nowego dowodu i wszystko mi się odblokowało i mogłam wypłacić środki a na tym koncie robię to samo i nadal nie aktywne wypłaty pomyślałam że może na dole są dane bankowe nr konta imię i nazwisko i było tam stare nazwisko też zgłosiłam je do zmiany i miałam dostać odpowiedź na email i nadal wszystko stoi proszę o sprawdzenie co jest przyczyną że nie mogę wypłacić środków z konta jak robiłam przelewy i wysyłałam zdjęcia dowodu osobistego... Proszę o szybką odpowiedź ponieważ na koncie zalega dość duża suma pieniędzy pozdrawiam

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FHU_IBAG Cześć 🙂 Kiedy zgłosiłaś zmianę nazwiska na rachunku bankowym i przesłałaś dokumenty? 

oznacz moderatorów

FHU_IBAG
#9 Pomysłodawca#

Część przelewy robiłam z 2 tygodnie temu po 1.01zl  i to 2 krotnie myśląc że coś poszło nie tak teraz przed świętami wysłałam Zgłoszenie o zmianę nazwiska bo widzę że wyświetla się panieńskie więc pomyślałam że to może być przyczyną odrzucenia autoryzacji ale żaden email nie przychodzi a komunikat był że ma przyjść email że się zmiana powiodła bądź nie

@ko_alka 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@FHU_IBAG Pewnie masz tam sporą kwotę do wypłaty, dlatego po wysłaniu wniosku o zmianę nazwiska mail nie przychodzi. Żaden regulamin tego czasu na zmianę nie definiuje. Powinno się to odbyć niezwłocznie, ale nikt nie wie, w jakim dokładnie czasie. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie. Moim zdaniem najlepiej jest zgłaszać zmiany i konto do weryfikacji wtedy, gdy ma się zero do wypłaty. Wtedy przebiega to błyskawicznie. Mi tak zweryfikowano Przelewy24 - z dnia na dzień 🙂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FHU_IBAG Rozumiem, że w bazie CEiDG znajdują się Twoje aktualne dane?
Zgłoś proszę jeszcze raz zmianę nazwiska przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2... 

oznacz moderatorów

FHU_IBAG
#9 Pomysłodawca#

Wysłałam zgłoszenie

@ko_alka 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FHU_IBAG Wypłaty są już aktywne 🙂 

oznacz moderatorów