anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można poprosić o odpowiedź w sprawię. "26213019"

BrasselMusic
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, od 35 godzin czekam na odpowiedź w sprawie nr "26213019" czy można poprosić o jakąś interwencję. Dziękuję. 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BrasselMusic Cześć. 🙂 Bardzo Cię przepraszam za opóźnienie. Zgłosiłam prośbę do odpowiedniego zespołu o pilne zajęcie się Twoją sprawą. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BrasselMusic Gotowe 🙂 

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

@ko_alka Ja czekam dwa tygodnie na odpowiedź,

Odnoszę wrażenie że niektórych użytkowników traktujecie lepiej  . Jeśli zgloszenie jest w kolejce to powinno poczekać na swoją kolej rozwiązania go.

A ty piszesz do działu żeby już dział zajął się tą sprawą. Nieładnie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Agent555 Przykro mi, że odbierasz to w ten sposób. Do każdej sytuacji podchodzimy indywidualnie. Wielokrotnie interweniowałyśmy również w Twoich sprawach, które nam zgłaszałeś. Jeśli potrzebujesz pilnej odpowiedzi, to poproszę o numer korespondencji, spróbuję Ci pomóc. 

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

@ko_alka  tak, chciałbym już dostać odpowiedź, i móc już włączyć dwustopniowe logowanie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Agent555 Poproszę o numer korespondencji lub dokładny opis sytuacji/problemu. 

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

@ko_alka 25599453  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Agent555 Widzę, że sprawa wciąż jest sprawdzana przez dział IT. Poprosiłam o odpowiedź dla Ciebie. 🙂 

oznacz moderatorów