Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, od 35 godzin czekam na odpowiedź w sprawie nr "26213019" czy można poprosić o jakąś interwencję. Dziękuję.
@BrasselMusic Cześć. 🙂 Bardzo Cię przepraszam za opóźnienie. Zgłosiłam prośbę do odpowiedniego zespołu o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
@BrasselMusic Gotowe 🙂
@ko_alka Ja czekam dwa tygodnie na odpowiedź,
Odnoszę wrażenie że niektórych użytkowników traktujecie lepiej . Jeśli zgloszenie jest w kolejce to powinno poczekać na swoją kolej rozwiązania go.
A ty piszesz do działu żeby już dział zajął się tą sprawą. Nieładnie.
@Agent555 Przykro mi, że odbierasz to w ten sposób. Do każdej sytuacji podchodzimy indywidualnie. Wielokrotnie interweniowałyśmy również w Twoich sprawach, które nam zgłaszałeś. Jeśli potrzebujesz pilnej odpowiedzi, to poproszę o numer korespondencji, spróbuję Ci pomóc.
@ko_alka tak, chciałbym już dostać odpowiedź, i móc już włączyć dwustopniowe logowanie.
@Agent555 Poproszę o numer korespondencji lub dokładny opis sytuacji/problemu.
@ko_alka 25599453
@Agent555 Widzę, że sprawa wciąż jest sprawdzana przez dział IT. Poprosiłam o odpowiedź dla Ciebie. 🙂