Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący dokonał zakupu 2 przedmiotów wykonanych na jego indywidualne zamówienie, spersonalizowanych. Dokonał jego zwrotu przez formularz Allegro ( o godzinie 5 rano!) . Zaraz po tym nadal przesyłkę w paczkomacie. Odmówiliśmy mu jako firma prawa do zwrotu ze względu na art. 38 mówiący o ograniczonej możliwość zwrotu niefabrykowanych produktów. Informacje o ograniczonym zwrocie mamy zawarta na Allegro w zakładce Zwroty. Co w tej sytuacji my jako firma mamy zrobić?
@Aldo_2010 To zależy. Jeżeli był to towar wykonywany na indywidualne zamówienie kupującego, z podanymi przez niego parametrami, wzorem, wymiarami, które nie są dostępne w aukcji, zwrot mu się nie należy, ale jeżeli kupujący wybrał parametry dostępne na aukcji, czyli zamówił towar zgodnie z tym, co mógł w ofercie wybrać z listy, ma prawo do zwrotu. Na przykład może zwrócić towar, który zamówił pod wymiar podany na aukcji do wyboru na liście i wzór podany na aukcji do wyboru na liście. Nie ma znaczenia, że przedmiot był produkowany po wyborze kupującego.
Ponadto, kupujący może zwrócić w ramach reklamacji towar, który jest niezgodny z opisem, z jego zamówieniem.