anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy moje konto jest zablokowane

Client:112631693
#1 Nowicjusz#

Nie mogę wystawić przedmiotów. Czy moje konto jest zablokowane?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:112631693 Cześć. 🙂 Twoje konto nie jest zablokowane, ale go jeszcze nie aktywowałaś i dlatego nie możesz wystawiać ofert. 

Konto aktywujesz za pomocą wpłaty online. Aktywacja służy wyłącznie potwierdzeniu poprawności danych rejestracyjnych. Przelewasz kwotę 1,01 zł i oczywiście zwrócimy Ci te środki. 

W zakładce Dane konta odszukaj przycisk [aktywuj sprzedaż], wybierz swój bank i dokończ przelew. Weryfikacja trwa do 3 dni roboczych. 

oznacz moderatorów