Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę wystawić przedmiotów. Czy moje konto jest zablokowane?
@Client:112631693 Sprawdź maile, musi być taka wiadomość, zawsze możesz zapytać: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
@Client:112631693 Cześć. 🙂 Twoje konto nie jest zablokowane, ale go jeszcze nie aktywowałaś i dlatego nie możesz wystawiać ofert.
Konto aktywujesz za pomocą wpłaty online. Aktywacja służy wyłącznie potwierdzeniu poprawności danych rejestracyjnych. Przelewasz kwotę 1,01 zł i oczywiście zwrócimy Ci te środki.
W zakładce Dane konta odszukaj przycisk [aktywuj sprzedaż], wybierz swój bank i dokończ przelew. Weryfikacja trwa do 3 dni roboczych.