Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam problem z Kupującym polegający na tym, że aukcja zakończyła się w poniedziałek 11 stycznia a do tej pory nie mam żadnego kontaktu z Kupującym. Sprzedałem telefon za dosyć wysoką kwotę - zaraz po aukcji przesłałem informację że wysyłka będzie jak tylko pjawi sie rozpoczęcie płatności poprzez PayU lub pieniądze pojawią sie na koncie. Mija trzeci dzień i żadne próby - telefoniczne ( nikt nie odbiera) ani przesyłanie wiadomości nie odnośi skutku. Czy muszę czekać 7 dni na zwrot prowizji? Czy mogę wystawić przedmiot po raz drugi skoro po prawie 36 godzinach nie ma odzewu od Kupującego a wiem, że zagląda na swoje konto ponieważ sprzedaje przedmioty. Jestem na Allegro kilkanaście lat i do tej pory nie miałem podobnej sytuacji.
@www44 Czyli po prostu kupujący nie płaci. Możesz wystąpić o zwrot prowizji po 7 dniach i wystawić przedmiot ponownie. Zgodnie z regulaminem klient ma na zapłatę 7 dni, więc należy poczekać.
Dzięki
@www44 Na Al kupujący ma 5 dni na zapłatę na Allegro zwykłym 7.