anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy odczuliście spadek sprzedaży w ostatnim tygodniu ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Eakcesoria632023
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34
kostas11
#21 Demiurg#

@AR_Auto_Czesci @IZULA50 @AGLOPRIMA2  przypuszczam że to przez nowy algorytm allegro, promuje tańsze produkty od dużych sprzedawców z dobrą jakością obsługi 😞 więc allegro jako portal ma sprzedaż na stałym poziomie a ubywa kupujących jednym a przybywa innym sprzedającym 🙂 

Testowo można polepszyć jakość sprzedaży, dać dobrą cenę produktów,  wysyłka tego samego dnia jak najpóźniejsza, dużo dostaw do wyboru dla konsumenta 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@kostas11 akurat poziom sprzedaży mam wysoki tylko 5% Sprzedawców według Allegro radzi sobie lepiej, wysyłka tego samego dnia do godz. 16:00, tytuł Super Sprzedawcy, i jakoś wszystko i jak ktoś napisał leży i kwiczy a do interesu dopłacać nie będę 😉

Poczekam jeszcze miesiąc, jak się nic nie zmieni to trzeba będzie zrezygnować całkiem z Allegro, gdyż jak pisałem na innych portalach sprzedaż w normie 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@AR_Auto_Czesci to faktycznie dziwne 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
IZULA50
#11 Animator#

jakość sprzedaży mam ok jedynie ostatnio spadły mi punkty za szybką dostawę ale jaki ja mam wpływ na pracę kuriera przy dostarczeniu paczki do klienta  a nadaje i wysyłam tego samego dnia a często jeszcze wozi się na sortownię jak są zakupy po południu . Na promowaniu swoich ofert nie bede dorabiać ALL. bo uważam ze i tak jest drogo nie ukrywam ze jak większość tu wysokie koszty obsługi zostały doliczone do cen produktów i dlatego sprzedaż jest mniejsza 

oznacz moderatorów
Eakcesoria632023
#8 Zapaleniec#

W tym momencie jest to bardziej zauważalne niz jeszcze 2 tyg temu.

 

oznacz moderatorów
more_poland
#9 Pomysłodawca#

masakra, 50% spadku i to głównie na tych pozycjach, których dotychczas sprzedawaliśmy najwięcej 😞

oznacz moderatorów
sklep_solpio
#12 Orędownik#

nie martw się my mamy też spadek od początku roku i to w miesiąc w miesiąc

oznacz moderatorów
brakestop
#13 Ambasador#

Pytanie tendencyjne i retoryczne 😉

 

A tak na poważnie, to  - jak to mówią brzydko dzieci na podwórku - któregoś dnia jetuturutnie.

 

Pracowałem kiedys w korpo. Co jakiś czas pojawiał się dyrektor z pomysłami. Wymyślał cuda na kiju i go zwalniali. Przychodził kolejny i robił to samo. Znów go zwalniali.

 

Mamy jakieś podobieństwo, ale nie wiem czy Allegro nie zatrudniło ich 1000. Lekarzy z Afryki czy aktorów z Indii.

 

Tu się przecież cuda na kiju dzieją.

Że to nadal działa to cud Broszki.

oznacz moderatorów
AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Nie ma co się łudzić, jak zarząd Allegro się nie obudzi co odpierniczają to ten portal zginie śmiercią głupoty...

 

Allegro jest niszczone z miesiąca na miesiąc, albo celowe działanie aby wydusić ze Sprzedających max kasy

1. Od momentu wprowadzenia katalogów, zaczęły się problemy, podpinanie produktów pod złe kategorie lub ze złymi parametrami

2. Podwyżki prowizji od prowizji - gdzieś jednak trzeba było dźwignąć ceny aby to miało jakiś minimalny sens zarobkowy - aktualnie Allegro jest droższe od sklepów lokalnych 

3. Zniszczona wręcz zdu...iona wyszukiwarka Allegro, gdzie mam wrażenie że jest ustawiona ostatnio typowo pod ADS, przez wyszukiwarkę danego przedmiotu nie mogę znaleźć... ZERO takich produktów (mocny szok), wpisuje w Google i nagle jest link do Allegro z tymi produktami 😵, sam wystawiłem ten produkt na Allegro, uruchomiłem z ciekawości ADS Allegro, UWAGA! nagle po wpisaniu w wyszukiwarkę Allegro wyświetla się tylko mój przedmiot 🤣

4. Zalanie serwisu przez chińskich sprzedawców, który teraz jakby nigdy nic podpinają się pod katalogi Allegro, EAN, itp, zrobił się taki burdel ze głowa mała

 

Przykładowo od kilku miesięcy mam wszystko wystawione 1:1 na O...X, sprzedaż z miesiąca na miesiąc idzie w górę, na Allegro jak zawieje taka sprzedaż

oznacz moderatorów
more_poland
#9 Pomysłodawca#

ten cud nazywa się "monopol"

oznacz moderatorów
SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

na allegro spadek ale duży skok mam na sklepie www ,ostatnio kupowałem dzbanek do parzenia herbaty na na allegro 14 w sklepie na moim osiedlu ten sam 10zł .Allegro jest mocno przereklamowane nawet ja jako sprzedawca nie ma takich marz jak allegro . Dodatkowo traktowanie sprzedawcy jak s....a  .

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@SanexHurtowBHP  "ostatnio kupowałem dzbanek do parzenia herbaty na na allegro 14 w sklepie na moim osiedlu ten sam 10z" - kupujacy chce mieć : smarta, Alegro protect, darmową dostawe, darmowy zwrot, pozytywne rozpatrzenie reklamacji nawet kiedy nie ma racji - przeciez to wszystko nie jest za darmo. To wszystko kosztuja zarówno allegro jak i sprzedawców.

Jeśłi w ostatnim czasie ( gdzies od roku -dwóch)  kluczowym celem portalu stało sie zadowolenie kupującego no to każdy kupujący za swoje zadowolenie musi zapłacić - normalna sprawa.

Kupując auto także możesz sie ograniczyc do zakupu 4 kółek i hamulców albo wydac wiecej kasy i kupić auto premium od którego oczekujesz określonych funkcji i komfortu. Jeśli allegro ma ambicje stać sie portalem premium i kupujący mają premium oczekiwania  - wówczas kupujący muszą za to zapłacić ergo - tanio nie będzie

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Nie ma takich ambicji. Premium oznacza komfort, wygodę. Co tu jest wygodnego? Wyszukiwać trzeba na kilka różnych sposobów zanim się znajdzie to co chce. Potem dokładnie opisy czytać, żeby błędów katalogu uniknąć. Wszystkie ważne informacje pochowane w miejscach gdzie normalny klient znaleźć ich nie potrafi. Kontakt ze sprzedającym utrudniony do granic możliwości. System ustawiony tak, by po odjęciu jednej głupiej gwiazdki klient był nękany na wszelkie sposoby o jej zmianę, to raczej zadowolenia nie poprawi. Zakupy na allegro są tylko dla desperatów, bardzo wygodnych z podstawowymi rzeczami (innych nie znajdą) i tych co z lenistwa nie sprawdzają i przepłacają. Do tego kpiny z klientów z wiecznymi testami. Jaka szanująca klienta firma przeprowadza testy nie tylko bez jego zgody ale nawet bez wiedzy???

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@AnnaG-Antyki  wybacz nie zgodze sie

1) klient ma mieć darmową dostawe i darmowy zwrot ( wiec płaci za to w cenie towaru) u nas na drobiazgach ewidentni to widac w smart zwrotach

2) klient ma mieć błyskawiczną dostawe ( niewazne że przewoźnicy nawalają) 

3) klient może oddawać produkty - bez opakowań, zniszczone ale i tak ma otrzymac 100% jesli sprzedajacy odejmie utraconą wartośc z reguły kupujacy ją otrzymuje a AP ( czyli płaca pozostali kupujący )

4) klient ma zawsze racje

5) jeśli klient nie ma racji patrz punkt 4

6) faktyczna likwidacja listy MNK - czyli de facto już jawne zezwolenie np na dwukrotne oszukanie, naciagnięcie na koszty sprzedawców bez żadnej możliwości obrony ergo - nadal patrz punkt 4 

To tylko podstawowe zasady allegro w ostatnim czasie

A to wszystko kosztuje ale sprawia wrażenie premium. A jeśłi kosztuje a nie można jawnie klientowi powiedzić za co płaci np pokazać tego w cenie dostawy/ zwrotu to należy albo likwidować działalnośc albo wliczyc to w cene towaru i ostatecznie płaci klient - jednakowoż mając obsługe premium.

No i ostatnia rzecz: ponieważ allegro nie może zbyt dużo dokładać do obsługi klienta - nalezy sprzedawce obciążyć dopłatą do wysyłek smart oraz prowizją od kosztów wysyłki nie smart (oczywiście kupujący nic nie musi wiedzieć bo ma mieć darmową dostawe/zwrot i zawsze racje). Tak aby allegro choć częśc kosztów sie zwróciła. A to znów podnosi cene towaru lecz pozostawia wrażenie najwyższej jakoasci obsługi

U nas czasem dochodzi do takich paranoi że np : produkt cena : 2,3 przywidywany koszt allegro - od 0,31 do 2,80 ( czyli przekraczający wartość produktu)

No wiec liczym średnią opłaclaność , koszty i kalkulujemy cene . Jak sie przestanie opłacać sprzedaż po 2,,3 to bedziemy sprzedawać po 2,9. No ale z obsługą premium 🙂

 

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Nie będę się kłócić. Jak to dziadek mawiał z racją jest jak z 4ma literami, każdy ma swoje xD. Ja patrzę na to w  ten sposób kupując. Czuję się oszukana, płacę drożej, w zamian dostaję tylko kłopoty. Fakt mam większą pewność, ze bezproblemowo nie pasujące ciuchy i buty zwrócę. Ale jakoś przed erą zwrotów też je kupowałam i wtedy opisy były na tyle rzetelne, ze zwroty praktycznie nie były potrzebne. Innych rzeczy nie zwracam. Czuję się tu jak ostatnia frajerka płacąca za cudze cwaniactwo. Fakt nie każdy wie, że za to płaci, tych pewnie sytuacja cieszy. Ale co bardziej ogarnięci ślepi nie są...

oznacz moderatorów