anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy po zamknięciu przez Was osobiście aukcji , aukcja została wznowiona przez allegro bez niewiedzy.

ayla8
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry . Mam pytanie , od jakiegoś czasu zauważyłem , że mimo iż czasami sam osobiście zamknę aukcję , to po jakimś czasie zdarza się , że jednak aukcja była aktywna i kupujący kliknął. Problemem jest zwrot późniejszy prowizji od allegro , jak i to , że dzwoniąc do kupującego z przeprosinami , czasami trafia się na chorych pieniaczy.  Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją ? Dziś trafiłem tak z aukcją którą sam osobiście zamknąłem 3 tygodnie temu.

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@TOBO_Meble , widzę, że ta oferta została również oznaczona jako "niekończąca się". Jeśli oferta jest wystawiona "do wyczerpania przedmiotów" będzie dostępna, dopóki wszystkie przedmioty nie zostaną sprzedane. Tak, jak radziła wcześniej @la_nika, wystawiając ofertę najlepiej wystawić ją na określony czas:

29a6f674439bb7d4a311deb66562.png

Unikniesz wtedy automatycznego wznawiania oferty.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mr_oma U mnie też automatyczne wznowienie przedmiotu po sprzedaży. Plaga jakaś???

11617047399 vs 11636971401

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pinsplash, podczas wystawiania tych ofert została zaznaczona opcja, która sprawia, że po sprzedaniu ostatniej sztuki, oferta wystawia się ponownie (z innym numerem):

b71a71a94b4a87a4b61e24d7b0c0 (1).png

Jeżeli masz jedną sztukę na sprzedaż, nie zaznaczaj tej opcji - możesz zaznaczyć, aby oferta trwała do wyczerpania zapasów. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mr_oma NIE zaznaczyłem tej opcji. 100% pewności. Macie buga

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pinsplash, ponowna weryfikacja tego nie wykazała. Sprawdziliśmy dokładnie szczegóły oraz historię oferty - nie było ani błędu, ani edycji w tym zakresie.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mr_oma Maja to powiedz aby wasi technicy otworzyli ticketa i przy okazji sprawdzili w ilu pozostałych aukcjach jest to zaznaczone...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

TOBO_Meble
#7 Wielbiciel#

Dziękuję Maju. To dobra rada. Na pewno tak zrobimy na przyszłość.

Nie wiem tylko jak teraz sprawę zakończyć. Klient założył spór. Domaga się towaru, który nie jest i nie będzie już produkowany. Co w tej sytuacji?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@TOBO_Meble, najważniejsze, aby przestrzegać ram czasowych Dyskusji - musisz odnieść się do wiadomości kupującego w ciagu 24 godzin (oprócz sobót, niedziel i dni wolnych od pracy). Zaczęłabym od opisania tej sytuacji. Teoretycznie kupujący może domagać się sądownie wydania przedmiotu, ale nie uprzedzajmy potencjalnych wypadków. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

TOBO_Meble
#7 Wielbiciel#

Oczywiście, że jasny jest fakt, że mamy 24 h na odpowiedź. Tylko cóż w niej mamy zawrzeć. Aukcja została uaktywniona bez naszej wiedzy. Towar nie jest już w produkcji a ten, który jest dostępny u innych producentów jest w kwocie wyższej. Niezrozumiały jest dla nas fakt, że to my musimy ponosić konsekwencje. Wielokrotnie kontaktowaliśmy się z Allegro w tej sprawie w sprawie automatycznego wznawiania się zakończonej aukcji. Nie udzielono nam odpowiedzi, tylko byliśmy odsyłani do innych działów. Na podstawie Waszych sugestii skontaktowaliśmy się również z API, które stwierdziło, że wszystko jest w porządku i odesłano nas z powrotem do Allegro. Dopiero dziś uzyskałam od Pani informacje, jak uniknąć takiego procederu. Oczekujemy pomocy w rozwiązaniu tego sporu z klientem. To nie był błąd po naszej stronie gdyż to nie my wznowiliśmy aukcję, która została zakończona.

Na dowód przesyłam screeny rozmów z poprzedniego roku.

oznacz moderatorów

TOBO_Meble
#7 Wielbiciel#

1.JPG2.JPG

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@TOBO_Meble, niestety nie jestem w stanie tu pomóc. Opcję automatycznego wystawiania wybierasz przy wystawianiu oferty - jej odnowienie się jest więc efektem wcześniej podjętej decyzji przez sprzedającego.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów