Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry . Mam pytanie , od jakiegoś czasu zauważyłem , że mimo iż czasami sam osobiście zamknę aukcję , to po jakimś czasie zdarza się , że jednak aukcja była aktywna i kupujący kliknął. Problemem jest zwrot późniejszy prowizji od allegro , jak i to , że dzwoniąc do kupującego z przeprosinami , czasami trafia się na chorych pieniaczy. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją ? Dziś trafiłem tak z aukcją którą sam osobiście zamknąłem 3 tygodnie temu.
@TOBO_Meble , widzę, że ta oferta została również oznaczona jako "niekończąca się". Jeśli oferta jest wystawiona "do wyczerpania przedmiotów" będzie dostępna, dopóki wszystkie przedmioty nie zostaną sprzedane. Tak, jak radziła wcześniej @la_nika, wystawiając ofertę najlepiej wystawić ją na określony czas:
Unikniesz wtedy automatycznego wznawiania oferty.
@mr_oma U mnie też automatyczne wznowienie przedmiotu po sprzedaży. Plaga jakaś???
@pinsplash, podczas wystawiania tych ofert została zaznaczona opcja, która sprawia, że po sprzedaniu ostatniej sztuki, oferta wystawia się ponownie (z innym numerem):
Jeżeli masz jedną sztukę na sprzedaż, nie zaznaczaj tej opcji - możesz zaznaczyć, aby oferta trwała do wyczerpania zapasów.
@mr_oma NIE zaznaczyłem tej opcji. 100% pewności. Macie buga
@pinsplash, ponowna weryfikacja tego nie wykazała. Sprawdziliśmy dokładnie szczegóły oraz historię oferty - nie było ani błędu, ani edycji w tym zakresie.
@mr_oma Maja to powiedz aby wasi technicy otworzyli ticketa i przy okazji sprawdzili w ilu pozostałych aukcjach jest to zaznaczone...
Dziękuję Maju. To dobra rada. Na pewno tak zrobimy na przyszłość.
Nie wiem tylko jak teraz sprawę zakończyć. Klient założył spór. Domaga się towaru, który nie jest i nie będzie już produkowany. Co w tej sytuacji?
@TOBO_Meble, najważniejsze, aby przestrzegać ram czasowych Dyskusji - musisz odnieść się do wiadomości kupującego w ciagu 24 godzin (oprócz sobót, niedziel i dni wolnych od pracy). Zaczęłabym od opisania tej sytuacji. Teoretycznie kupujący może domagać się sądownie wydania przedmiotu, ale nie uprzedzajmy potencjalnych wypadków.
Oczywiście, że jasny jest fakt, że mamy 24 h na odpowiedź. Tylko cóż w niej mamy zawrzeć. Aukcja została uaktywniona bez naszej wiedzy. Towar nie jest już w produkcji a ten, który jest dostępny u innych producentów jest w kwocie wyższej. Niezrozumiały jest dla nas fakt, że to my musimy ponosić konsekwencje. Wielokrotnie kontaktowaliśmy się z Allegro w tej sprawie w sprawie automatycznego wznawiania się zakończonej aukcji. Nie udzielono nam odpowiedzi, tylko byliśmy odsyłani do innych działów. Na podstawie Waszych sugestii skontaktowaliśmy się również z API, które stwierdziło, że wszystko jest w porządku i odesłano nas z powrotem do Allegro. Dopiero dziś uzyskałam od Pani informacje, jak uniknąć takiego procederu. Oczekujemy pomocy w rozwiązaniu tego sporu z klientem. To nie był błąd po naszej stronie gdyż to nie my wznowiliśmy aukcję, która została zakończona.
Na dowód przesyłam screeny rozmów z poprzedniego roku.
@TOBO_Meble, niestety nie jestem w stanie tu pomóc. Opcję automatycznego wystawiania wybierasz przy wystawianiu oferty - jej odnowienie się jest więc efektem wcześniej podjętej decyzji przez sprzedającego.