Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił u mnie produkt i zrezygnował z niego zanim wysłałam. Napisał mi wiaadomość , że mam nie wysyłać bo jednak nie tego szukał. Etykietę do wysyłki już zdążyłam opłacić i wydrukować. Prosiłam klienta o anulowanie zamówienia -twierdzi że już się nie da z jego strony anulować. Poprosiłam w takim razie żeby oznaczył zwrot towaru. Nie zgodził się bo nie ma czego wracać. Tu poniekąd ma oczywiście rację bo towar jest wciąż u mnie.
Mam pytanie czy ja musze wracać pieniądze za towar i za przesyłkę? Ostatecznie poniosłam już jej koszty (In Post) i nie wiem czy mogę odzyskać pieniądze za nią.
A jak wygląda ze zwrotem za prowizję? Jeżeli ja anuluje sprzedaż to będzie wyglądało jakby to było z mojej winy. Czy w tej sytuacji allegro wróci mi pobraną prowizję?
Kwota jest nie duża ale nie wiem jak zachować się w tej sytuacji.
@WedkarstwoMoni Oczywiście, że musisz zwrócić klientowi wpłatę za przesyłkę. Nawet wtedy gdy poniosłaś już jej koszty.
O zwrot za opłaconą niewykorzystaną etykietę wystąp tutaj :
Ty nie możesz anulować sprzedaży, zwróć wpłatę klientowi przez AF i wystąp normalnie o zwrot prowizji.
Tak zwrócą , jesli odmowia odwołaj się zobaczą że nie wysłałas przesyłki i zwrócą prowizje. Kupiec powinien napisać meilowo że odstąpił od umowy bez przyczyny.Za przesyłke ci która nie wyjdzie powinni zwrócic jak jej nie zeskanują, tam gdzie zamawiasz kuriera , jesli nie ,pisz do nich o anulowanie.