anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot

WedkarstwoMoni
#8 Zapaleniec#

Klient kupił u mnie produkt  i zrezygnował z niego zanim wysłałam. Napisał mi wiaadomość , że mam nie wysyłać bo jednak nie tego szukał. Etykietę do wysyłki już zdążyłam opłacić i wydrukować. Prosiłam klienta o anulowanie zamówienia -twierdzi że już się nie da z jego strony anulować. Poprosiłam w takim razie żeby oznaczył zwrot towaru. Nie zgodził się bo nie ma czego wracać. Tu poniekąd ma oczywiście rację bo towar jest wciąż u mnie. 

Mam pytanie czy ja musze wracać pieniądze za towar i za przesyłkę? Ostatecznie poniosłam już jej koszty (In Post) i nie wiem czy mogę odzyskać pieniądze za nią. 

A jak wygląda ze zwrotem za prowizję? Jeżeli ja anuluje sprzedaż to będzie wyglądało jakby to było z mojej winy. Czy w tej sytuacji allegro wróci mi pobraną prowizję? 

Kwota jest nie duża ale nie wiem jak zachować się w tej sytuacji. 

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@WedkarstwoMoni Oczywiście, że musisz zwrócić klientowi wpłatę za przesyłkę. Nawet wtedy gdy poniosłaś już jej koszty.

O zwrot za opłaconą niewykorzystaną etykietę wystąp tutaj :

https://inpost.pl/formularz-kontaktowy-chce-otrzymac-zwrot-srodkow-za-niewykorzystana-etykiete-lub-k...

Ty nie możesz anulować sprzedaży, zwróć wpłatę klientowi przez AF i wystąp normalnie o zwrot prowizji.

 

_____________
Kama
oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

Tak zwrócą , jesli odmowia odwołaj się zobaczą że nie wysłałas przesyłki i zwrócą prowizje. Kupiec powinien napisać meilowo że odstąpił od umowy bez przyczyny.Za przesyłke ci  która  nie wyjdzie powinni zwrócic jak jej nie zeskanują, tam gdzie zamawiasz kuriera , jesli nie ,pisz do nich o anulowanie.

oznacz moderatorów